Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Vet inte ifall rubriken passar in på detta inlägg, men tänkte höra med er hur ni gör när ni tränar era hästar och de vill äta.
När jag...
Hästhantering
Som nybörjare har jag ju nu börjat lära mig vad som är riktiga signaler på aggressivitet och vad som bara är ett test av mitt ledarskap...
Hästhantering
Om det har regnat mycket och hästens täcke är blött och hästen själv har blivit blöt igenom täcket,vad gör ni? Hur anser ni att de ska...
Hästhantering
Jag skulle behöva lite hjälp med hur jag ska hantera detta. Det är när vi är påväg hem som han sliter sig (men bara när han har mycket...
Hundavel & Ras Men ofta så hör man kommentarerna eller "förklaringen" att vi människor skulle tilltalas av trubbnosutseendet för att det påminner om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.