Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Träning Har nyligen skaffat en maxad ponny som jag avser rida Grand Prix dressyr med :-) men pålle är inte riktigt med på noterna :confused...
2
Svar
29
· Visningar
3 548
Senast: nullo-modo
·
Hästhantering hej buke folket, min lilla shettis är en utbrytar kung. vi har 3 trådar och fårnät vid grinden men ändå så rymmer hon flera gånger om...
Svar
10
· Visningar
2 559
Senast: Buck
·
R
Hästhantering Hej! Jag är ny här på Buke så jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips o råd. Jag får hem en unghäst om en vecka. (min först...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: rocka_mig
·
J
Ridning Hej. jag skulle vilja ha tips på balansövningar när man rider barbacka.. Min balans har blivit lite bättre men den är inte bra än :P...
Svar
14
· Visningar
5 629
Senast: Elina8
·
J
  • Låst
Ridning Någon som har tips på ridskolor som är bra i Stockholmsområdet?
Svar
1
· Visningar
733
Senast: IngelaH
·
Ridning Finns det ens? Jag har hittat ett ställe med Shire/Clydesdale som lagt ned, ett ställe med Shire som skulla sälja av resp hade betäckt...
2
Svar
20
· Visningar
5 881
Senast: aramis
·
Hästhantering hade en mycket billig häst igår. tänkte tömmköra henne och då börja på en volt. (iom att vi har samma problem med longering därav...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: miia123
·
S
Träning Jag har redan skrivit en tråd om att jag inte hittar nån passande medryttarhäst, så ja, det har jag tänkt på. Min längtan är sjukt stark...
Svar
7
· Visningar
1 230
Senast: Lina123
·
Träning Hej! Vi står i valet och kvalet vad gäller vår nu treåriga hingst (sv varmblod) Treårstestet hägrar och vad är för och nackdelar med...
2
Svar
20
· Visningar
2 751
Senast: Zephira
·
M
Ridning Jag har ett preblem som jag alltid haft sen jag var liten. Jag har korta hälsenor! Vilket gör att jag aldrig kan trampa ner hälen som...
Svar
14
· Visningar
1 585
Senast: Mojma
·
  • Låst
Träning Hur går det för er med -06:0r siktar ni på kvalitéstestet o hur går det i det här vintervädret!!?
Svar
1
· Visningar
707
·
Hästhantering Jag kommer att behöva köra vårat föl till ett annat stall där han kan gå med jämnåriga. Han är nu sex månader och vi ska och titta på...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: Casacha
·
Hästhantering Hej! Jag fick hem min nya häst, en varmblodsdam, för tre dagar sedan. Eftersom hon inte är igångsatt har jag inte bråttom med...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: LillaVita
·
S
Träning Jag har tyvärr kommit in i en sådan där fasanfull kreativ svacka, när jag inte kan hitta på något som helst roligt för mig och min...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Elina8
·
J
  • Låst
Ridning heej! jag kan inte så jätte mkt om benlindor..jag undrar.. kan man bara linda runt benlindorna runt benen elr måste man ha padd under...
Svar
16
· Visningar
2 579
·
G
Ridning jag undrar om någon vet något om de tyglar svante ibland använder på saint amour? menar de med "handtag" för att kunna hålla honom när...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: gucci_parma
·
V
Ridning Säg att två ryttare delar samma häst, den ena vill rida akademisk dressyr den andra engelsk, kommer hästen ta skada av att bli riden i...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 449
Senast: tigerfisken
·
G
Ridning En lång historia kort, har en ridtravartjej som jag just nu har kört fast lite med. hon är av typen att vet jag inte vad jag ska göra så...
Svar
5
· Visningar
1 339
Senast: Gifted
·
V
Ridning Rider en häst som har blivit körd mycket, och undrar hur ljuden man använder vid körning låter (han lyssnar väldigt bra till...
Svar
3
· Visningar
1 007
Senast: älgen
·
L
Träning När är det man kan skicka hästen på inridning, hästen blir 3 år i Juni. Är det då bäst att vänta tills den är 3 år. Kan man skicka den...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30