Turridning utan islandshäst

Sv: Turridning utan islandshäst

Har du sökt på Majagårdens ? Dom hade Shire turridning förra året i alla fall. Krävde nog att alla hade viss ridvana iof, men hör med dom. Vi funderar starkt på att åka dit ett litet gäng, ägaren supertrevlig och hästarna trevliga och fina.

Här i Uppland i närheten av skokloster så har dom turridning med Nordsvenskar, de som inte vill rida får åka häst och vagn. Kräver ingen ridvana heller. Vi var där med jobbet och ovana fick öva att styra och stanna i paddocken ett par minuter innan uteritt, allt gick bra och alla var nöjda!

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 213
Senast: Juli0a
·
Relationer Varning, wall of text. Det är inte ofta jag frågar buke om råd om allvarligare saker, men jag vet varken ut eller in just nu. Har inte...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
21 843
Senast: mandalaki
·
Islandshäst Jag kan inte så mkt om det här, därför frågar jag. Under mina år (inte så många) med islandshästar har jag snappat lite här och lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 846
Senast: moli
·
Hästmänniskan Jag har i mitt tycke haft en helt osannolik diskussion med min ganska nyblivna sambo. Han är starkt travintresserad, familjen har...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 890
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar