Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag har en hingst som är 4 år.. när folk hör att man säger det så säger de flesta "oj, hur går det till???! är inte det lite farligt?"...
Hästhantering
Jag har en häst som är jättegosig och kelen, men nu upplever jag nästan honom som lite "ledsen". Han står och bara gosar in sig hos mig...
Hästhantering
Är det nån som vet om det är väldigt svårt att få en 2-åring som inte lärt sig stå fastbunden uppbindbar? Jag vill få henne helt säker...
Hästhantering
Jag har äntligen hittat ett ställe att ha min shettis i sommar. Hon har problem med fång och har fått gå ensam 2 sommrar. Men har hittat...
Hästhantering
Hej blev bara lite nyfiken, hur många och hur stora hagar har ni? Jag har en stor på 2 ha för två hästar.. Tycker att det är skönt för...
Hästhantering
Har ett sto som är helt underbar på alla sätt, men har ett stort problem vid avtränsning. Hon biter fast i bettet och kastar sig bakåt...
Hästhantering
Hej! Ska lasta min ettåring för första gången i morgon - hjälp! Hans mamma åker med som "sällskap" på vägen till hingstbetet. Har fått...
Kläder & Bli fin Det fick bli lillfingernagellängd på alla. Provade ett chromepulver idag också men gillade inte det alls så jag får se vad jag gör med...