Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I know the feeling! Jag ägde en hingst innan, en guda-snäll liten kille. Han var inte hingstig mer än att han bets lite, men inte farligt. Hade ston i hagen bredvid, boxgrannen var ett sto och jag var för jämnan ute och red tillsammans med mina vänner och deras ston. Han viftade knappt öronen åt stona, brydde sig inte. Han gick med mig som en liten hund när vi var ute och gick. I stallet stod han lugnt i sin box o käkade för det mesta och i gången brukade han stå och halvsova när vi ryktade och gjorde igjordning. Alla som träffade honom kunde inte tro att han var hingst.
Fick tyvärr kastrera honom för att dem i stallet där jag stod såg honom som HINGST! Väldigt tråkigt, då det var en fin kille som jag hade velat ta föl efter.
Min häst var så lugn och snäll just för att vi hade en sådant bra sammarbete, jag var ledaren och han gjorde det jag bad honom om och som tack fick jag en lugn och snäll häst.