Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning på sista tiden ofta tittar upp mot himlen Detfinns inget där (vad jag kan se) hon har en längtande blick när hon står där & tittar...
2
Svar
35
· Visningar
2 147
Senast: Messy
·
B
Ridning Är det nån som känner till någon engelskspråkig instruktör inom akademisk ridning i Budapest??? Eller för den delen inom vilken...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: mega
·
L
Träning Eftersom jag (familjen) just nu är på jakt efter en shettis så börjar man ju fundera lite. :smirk: Hur mkt kan egentligen en...
Svar
10
· Visningar
2 389
Senast: Nora
·
Träning allting, o då menar jag allting, fungerar utmärkt i vänster varv. ställning o böjning går jättebra. galoppfattningar o så är strålande...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: Breccia_
·
N
Träning Varför lägger endel hästar tungan över bettet? Finns det någon generell förklaring? Hur göra ni för att motverka detta?
Svar
19
· Visningar
2 473
Senast: Nora
·
K
Träning hej. Jag undrar hur mycket ni rider era hästar i veckan (om ni har tillgång till ridhus) och hur hårt, och vad gör ni med era hästar...
2
Svar
26
· Visningar
6 085
Senast: Bibi
·
Träning Hejsan! Min pålla är halt och har blbit ordinerad boxvila... Hon verkar ha tråkigt och har börjat gnaga lite på väggarna. Ngn som har...
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Jagga
·
M
Träning Hej! Nu är det så att jag har ett 5:årigt halvblodsto som inte riktigt har förstått varför det finns staket. Hon hoppar ut och sen...
Svar
8
· Visningar
1 762
Senast: Micha24
·
Ridning söker bilder till ett skolarbete. måste hitta bilder på en welsh och en haflinger som rids akademiskt. även en och annan arab kanske...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: HannaZ
·
Z
Ridning Vill börja rida barock :love: jag har alltid varit en dressyrinriktad ryttare, dock har jag aldrig tävlat och nu de senaste åren har...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Rimfaxe
·
L
Träning Jag är lite less på mina gamla grimskaft som jag använder när jag ställer upp min häst på stallgången, mitt stall är värd bättre...
2
Svar
28
· Visningar
4 876
Senast: *Maria*
·
Träning Har precis köpt nya hästen och fick hans papper på posten igår, jag fick; ¤ Ett registreringsbevis från SGC (ett vanligt A4) ¤ En...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Messy
·
M
Träning Jag har en foderponny på 20 år som bara går som sällskap. Han kom för ca 1 månad sedan och är otroligt ouppfostrad. Iafl så när jag...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Myran88
·
F
Träning Jag har ett sto på 9 år som inte klarar att gå nära andra hästar - hon vänder baken till och sparkar ordentligt med båda bakbenen -...
Svar
18
· Visningar
4 358
Senast: Moheed
·
E
Träning En fråga som säkert ställts många gånger men med risk att verka tjatig så undrar jag ändå hur stor hästen skall vara för att vara lagom...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: Ewa Maria
·
Träning Hur är era hästar i hagen? Vad gör dom? Jag tycker att våra bara står o hänger och väntar på mat... håller sig nära grinden och...
2
Svar
28
· Visningar
2 756
Senast: Piraja
·
T
Träning Några som har några bra och roliga tips på olika ledarskapsövningar som man kan göra? :D :banana:
Svar
1
· Visningar
922
Senast: rosita
·
S
Träning Jag har en täckesmarodör inhyrd, han går i samma hage som dom andra valackerna o drar jämt i täckena. På några dagar har han dragit av...
Svar
8
· Visningar
825
Senast: arabia
·
Träning Mulig det her virker litt provoserende på noen av dere :devil: ,men jeg må jo bare spørre..Ang. NH..Noen ganger synes jeg at innbitte...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: ludda
·
C
Träning Hej! Jag har en fräch häst på ca 21 år! Han är pigg och gör de man ber hånnom om! Men har ni några tips hur jag kan rida honom? Så här...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama