Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Träning Funderar på att köpa en häst från Tyskland. (2 årig valack) Finns det något man bör se upp med? Hur är den tyska veterinärbesiktningen...
Svar
19
· Visningar
1 940
Senast: Unica
·
Ridning Nu har vi ju talat lite om "korrekta öppnor" och så vidare. Hur ser en korrekt öppna ut? Vad har ni för checklista som ni prickar av...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 160
Senast: summer san
·
H
Träning Vet någon hur man får en 2-åring att stå uppbunden utan att börja slita sig. Det gick ganska bra i våras men efter sommarbetet verkar...
2
Svar
24
· Visningar
2 397
Senast: Jardina
·
B
Träning Hej , jag har en d-ponny på 5 år som vi tror har växt klart , när vi mätte honom nu var vi inte hemma så han blåste upp sig väldigt och...
Svar
6
· Visningar
801
Senast: Murray
·
Träning Har ett nordsv sto som uppenbart blir mycket provocerad av att cirkla i trav runt mig. Så länge hon får vara rak och titta på naturen...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Asa_S
·
L
Träning För en månad sedan kom min lilla tös. En chokladbrun snygging, toppen att rida och har redan kommit tillrätta bland hagkompisarna och...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: lizzie
·
Träning Jag har nu i vinter 3 ston hemma och de måste nog tyvärr delas, men hur..? Det är mina 2 ston, halvblod på 4 och 11 år. Båda två är...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: SofiaP
·
M
Träning Hej! Vad har ni för åsikter om Klaus F.Hempflings metoder? Har läst båda böckerna och avgudar honom.Vad tycker ni? :bump:
2
Svar
34
· Visningar
2 529
Senast: Filosofen
·
L
  • Låst
Träning Vart hittar man dom ? Helst i örebro län.. (observera att ja inte är ute efter någon speciell tränare utan bara vill veta vart man...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: danilo
·
D
Träning När jag rider ut så måste jag rida förbi en fotbollsplan, eller måste och måste men vill jag kunna rida en riktigt ridrunda så måste...
2
Svar
23
· Visningar
1 613
Senast: fejko
·
A
Träning Finns det någon som har några tips till mej och mitt halvblodssto, som inte vill fatta högergalopp! Har försökt med allt jag kommer på...
Svar
18
· Visningar
1 187
Senast: tretjak
·
L
Träning Finns dom, och vad utgår dom ifrån? Linnea och Qandida :bump:
2 3
Svar
56
· Visningar
5 368
Senast: Masse
·
W
Ridning Har gått och grunnat länge på det här med bomlös sadel. Skulle vilja skaffa en, men har hört både positivt och negativt om dem och vet...
Svar
17
· Visningar
2 821
Senast: mallan
·
S
Träning Manliga problem Jag har nyligen börjat rida. Undrar hur andra män/killar klarar av problemet med att de personliga ägodelarna blir...
Svar
18
· Visningar
1 887
Senast: apocalypsen
·
F
Träning Vi har börjat sätta igång mammasto, än så länge är fölet (4 mån)med vid ridbanan - lite "gapig" och stökig till en början men lugnar...
2
Svar
39
· Visningar
2 339
Senast: Nafayette
·
M
Träning Är det för sent att ta föl på ett 14-årigt c-ponny sto? Hon har aldrig fått föl förut..
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Tinen
·
L
Träning Hej! Har haft hit en nh-människa som verkligen sett vad som är problemet i min och min hästs relation. Helt enkelt ser hon inte mig...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: littL flower
·
S
Träning Jag har ett "problem" som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med..Min häst är en super hopphäst men hon är verkligen LIVRÄDD för bommar...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: islands_lover
·
S
Träning har ni någon gång känt att eran häst la över sitt fulla förtroende till dig, det kände jag igår, vi gjorde några övningar , och det...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: Goldi
·
Träning Hej! Jag tänkte höra om det är någon här som håller på med NH och kanske kan hjälpa mej. Det är så här att jag har en...
Svar
7
· Visningar
1 464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar