O
OlleAtlas
Sv: Korrekt samling - hur ser den ut?
Lite apropå bara kom jag att tänka på klädseln på westerntävlingar, inte så likt toppluva. Och så dressyrtävlingar på hög nivå, vem faen skrider runt i frack sådär lite till vardags.
Men håller man en clinic så kanske westerntränaren satt på sig boots, hatt osv, dressyrtränaren kanske inte har fracken på, men troligen någon snygg Kyra-ensemble eller så. Eller? Spelar ingen roll, kanske?
OA
summer san skrev:Jag tycker inte egentligen heller att det spelar roll hur han klär sig. Men varför stå i mantel på bilderna i ridsport, som Bent gjorde när den senaste artikel om hans ridning publicerades? Jo, för hans image är viktig, det är den som får folk att söka sig till hans undervisning och lyssna till hans tankar. Mycket smart marknadsföring, fast samtidigt lite skrattretande....Jag tyckte själv att det blev en ganska rolig kontrast till hans svenska hustru som var klädd i en tjock vinterjacka och en toppluva av helt vanlig modell på bilderna, men det är la bara jag som har konstig humor .
Lite apropå bara kom jag att tänka på klädseln på westerntävlingar, inte så likt toppluva. Och så dressyrtävlingar på hög nivå, vem faen skrider runt i frack sådär lite till vardags.
Men håller man en clinic så kanske westerntränaren satt på sig boots, hatt osv, dressyrtränaren kanske inte har fracken på, men troligen någon snygg Kyra-ensemble eller så. Eller? Spelar ingen roll, kanske?
OA