Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Någon som har ett bra tips hur man ska kunna få en häst att sparka så otroligt i boxen? På bara ett par månader har hon sparkat ett par...
Hästhantering
Har en liten fundering då jag har ett nyuppkommet problem..
Min häst är ibland helt tokig i hagen. Kutar som en galning, hoppar, far o...
Hästhantering
Hej! Vi har tre highland cattle på gården. Två kvigor och en tjur. Jag letar efter en nordsvensk och jag funderar på om jag kan släppa...
Hästhantering
Jag har en nordsvensk travare, sto på 14 år. När jag ska hämta henne i hagen så drar hon bak öronen direkt jag kommer nära, fortsätter...
Hästmänniskan Jag har bl a en sådan här som jag är rätt nöjd med. Konceptet, ultrabredd ljusbild helt utan hotspot, tycker jag själv är överlägset i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.