Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Katthälsa Hej! Vi tog hem en hittekatt från stallet i höstas. Då hade hon två bebisar vid sin sida & var dräktig igen. (Det var mest därför hon...
Svar
2
· Visningar
954
U
Övr. Katt Snälla finns de någon här som vet hur man på bästa sätt får bort lukten av kattkiss i en soffa? Min han katt har idag skvätt på...
Svar
4
· Visningar
1 680
Senast: Sol
·
3
Katthälsa Ja, då vänder jag mig till er ytterligare en gång i frågan om råd och tips. Vi har en liten kattdam här hemma på 3 år som äter...
Svar
3
· Visningar
7 317
Senast: 314
·
Katthälsa Besökte vårt lokala katthem (”rescue centre”) i lördags för att se om jag på något sätt kunde hjälpa till och helt plötsligt har jag...
Svar
5
· Visningar
2 079
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Har ju som sagt fått mig en kattjej, hon är än så länge innekatt (ska gå ut i vår) Hon är nu 5 månader och vill ha mat hela tiden. Har...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Vi har en röd kastrerad hankatt. Han ca 20 år, flyttade in till oss när han var ca 1 år. Han har aldrig varit ngn knä katt men är ändå...
Svar
10
· Visningar
1 573
Senast: Lilla
·
F
Övr. Katt Har 2 kullsyskon på snart 3 år. Honan är otroligt duktig på att öppna de flesta dörrar, både in och ut :crazy:. Hankatten har sen en tid...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: frazze
·
Övr. Katt Jag och min rumskompis har blivit stödhem för ett katthem och igår fick vi hem vår första katt. En underbar liten kattdam som heter...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: fjordtokan
·
Övr. Katt Någon som har erfarenhet av dessa? Hälsa, temperament, "barnkatt?" pris, vad som helst :)
Svar
4
· Visningar
3 003
Senast: Puttis
·
Katthälsa Kan man ge en katt något i matväg som förbättrar magen. Hon bajjar alltid löst, det är så det rinner. Hela kattlådan kan bli nerkletad...
Svar
5
· Visningar
2 140
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag och sambon har en rejäl låda som båda katterna har varit nöjda och glada med. Den städas noga och båda verkar vara nöjda med...
Svar
2
· Visningar
1 656
Senast: skojskrot
·
M
Övr. Katt Får ja presentera min agility katt Busa!!! och min mindre aktiva katt Tubbe :D http://www.youtube.com/watch?v=o9Dv3LzD1Ok...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Rosett
·
Katthälsa Min syster bor i lägenhet och har 2 innekatter, bondkatter. Har inga som helst möjligheter att ta ut dem och hon försöker aktivera dem...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: independent
·
K
Övr. Katt Hej! Vad saknar du som kattägare till din katt? Det du saknar, finns det till försäljning och i så fall vad hindrar dig från att köpa...
Svar
10
· Visningar
1 431
Senast: sandrahedman
·
M
Övr. Katt :confused:Hej! Min misse fick idag gå igenom kejsarsnitt där två av hennes ungar var missbildade en andades dåligt och en var stark. Så...
2
Svar
31
· Visningar
7 625
M
Övr. Katt Jag har precis flyttat hemifrån till en etta på ca 30 kvm, min katt bor kvar hos min mamma tillsammans med hennes katt som nu har blivit...
Svar
5
· Visningar
759
L
Övr. Katt Hej! Äter inte katten när hon löper? Hur lång tid tar det tills man ser om dem är gravida?
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har nyss flyttat hemifrån och bor i ett litet rum (20 kvadrat) i en studentkorridor. GÅR det ens att skaffa katt när man bor så litet...
Svar
12
· Visningar
1 579
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Hej. Tanken är att jag ska ta hand om en kompis katt nu till våren. Hon har skaffat sig en kille som är allergisk och på våren när...
Svar
14
· Visningar
3 237
Senast: sandra87_
·
E
Övr. Katt Nu är det så att våran ena katt inte krafsar i lådan ordentligt. Eller, nog krafsar han som tusan alltid men aldrig i pelletsen. Vi har...
Svar
13
· Visningar
3 122
Senast: Eskil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp