Släppa ut katten på vintern?

Sv: Släppa ut katten på vintern?

Hon går ut när hon vill vare sig det är + 30 eller - 30:laugh: Men hon brukar komma in fort om det är riktigt kallt;)
 
Sv: Släppa ut katten på vintern?

Min ena katt vill inte vara ute nu när det är så kallt, vill hellre ligga inne på sin favorit plats fruktkorgen, den andra är bara ute korta stunder för att leka med snö klumpar, eller annat han hittar ute, sen gnäller han vid dörrn, är det riktigt kallt, vill jag hellst inte släppa ut mina, då får dom snällt stanna inne, så slipper jag oroa mig :crazy:
 
Sv: Släppa ut katten på vintern?

Min katt får gå ut året runt, oavsett hur kallt det är, dock kommer han in väldigt fort när det är som kallast och ligger helst i sängen vid elementet på vintern. På sommaren ser man knappt röken av honom utan han är ute och springer och kommer bara in för att äta någon gång /dag.
 
Sv: Släppa ut katten på vintern?

KL Idag har den ena inflyttade stallkisegumman varit ute och solat i 10 minuter sen ville hon in igen.:laugh:
Sen gick hon ut på trappen igen för att snabbt springa upp i soffan!:D
Jag tror skånska kisar är bekväma av sej haha...!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
7 027
Senast: canine
·
Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
4 346
Senast: Alexandra_W
·
Katthälsa Nu har jag tröttnat på att få mina händer sönderklösta av min katt. Hon är nu tio månader gammal och ingen annan än jag och min pojkvän...
2
Svar
21
· Visningar
5 785
Senast: Ponnyfoton
·
Katthälsa Första vintern för mig och min kisse i detta kyliga klimat. Nu börjar det bli riktigt kallt på nätterna här, runt -10 och runt -6 på...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 214
Senast: Lindsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp