Vet inte, men jag googlade så nu vet jag hur de ser ut! Ska skaffa en framåt våren då Misse kryper ur idet. Vintertid sticks bara nosen ut genom dörren, kikar, nyser och vänder snabbt in igen!oj då, hur sjutton lägger man in bilder här då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte, men jag googlade så nu vet jag hur de ser ut! Ska skaffa en framåt våren då Misse kryper ur idet. Vintertid sticks bara nosen ut genom dörren, kikar, nyser och vänder snabbt in igen!oj då, hur sjutton lägger man in bilder här då?
Rekomenderas verkligen! Ingen mer oro när kissen inte kommer hem, då kan man bara gå o kolla vad han har för sig, han brukar se lite förvånad ut dåVet inte, men jag googlade så nu vet jag hur de ser ut! Ska skaffa en framåt våren då Misse kryper ur idet. Vintertid sticks bara nosen ut genom dörren, kikar, nyser och vänder snabbt in igen!
Min stora skräck är ju att katten smiter in i någons garage och blir instängd när husägaren åker på semester i två veckor. Den som vattnar blommorna märker inte av katten och när ägarna kommer hem, bruna och fina, är katten ett mos med flugor på...Rekomenderas verkligen! Ingen mer oro när kissen inte kommer hem, då kan man bara gå o kolla vad han har för sig, han brukar se lite förvånad ut då![]()
Min stora skräck medMin stora skräck är ju att katten smiter in i någons garage och blir instängd när husägaren åker på semester i två veckor. Den som vattnar blommorna märker inte av katten och när ägarna kommer hem, bruna och fina, är katten ett mos med flugor på...![]()