Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har lite frågor angående mat. Min katt äter Whiskas torrfoder o whiskas blötmat. (självklart juniormat) Han får ½ påse blötmat på...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
5 110
Senast: Alexandra_W
·
Katthälsa Igår kväll fotade jag min "norrman" i soffan och vid en av bilderna gäspade han. Men hans mun ser inge kul ut... Uppförstorad...
Svar
8
· Visningar
1 681
Senast: TantEster
·
M
Katthälsa Hejsan, Jag vill börja med att förklara hur jag har hamnat i den här ohållbara situationen: För fem år sedan träffade jag en kille...
2
Svar
20
· Visningar
3 991
Senast: bengeten
·
Katthälsa Har satt min kisse på lite diet i förebyggande syfte. Hon börjar bli lite för rund så jag tänkte mota olle i grind så att säga. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: sthu
·
O
Övr. Katt Hej, om jag har postat i fel forum, var vänlig säg till eller flytta denna. Efter sjukt långa värkar kom det en kattunge som visade...
Svar
10
· Visningar
10 361
Senast: Hobnob
·
C
Katthälsa Hej! Jag har en 12 årig perserblandnings kille. Vintern 2008 när vet skulle ta tandsten fick han dra ut en tand pga att "emaljen...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: ChristinA
·
Övr. Katt Det är standard varje kväll, när vi går och lägger oss kommer hon och hoppar upp i sängen. Så fort vi rör oss anfaller hon våra fötter...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Katt den här lilla tjejen hem till oss
2
Svar
20
· Visningar
1 751
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jag är mamma åt två kattägare och får på så sett uppleva katter. 2 glada bonkatter på 3 år. Jag tycker de verkar ha väldigt dåligt...
Svar
7
· Visningar
7 242
Senast: klippson
·
Katthälsa Jag har en katt hona, hon är snart ett år. Nu tror vi att hon är med ungar. Är hon för ung? Och isf, vad ska man gör då? Väldigt...
Svar
14
· Visningar
1 627
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har suttit och funderat mycket i kväll över detta med rätt kattfoder. Just nu ger jag mina två honkatter, snart 4 år, Mjau...
Svar
13
· Visningar
2 037
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Min älskade katt har dött:cry: Han var helt normal i morse, men när jag kom hem från jobbet så låg han död på trappan, under...
Svar
16
· Visningar
1 501
Senast: Mysgrisen
·
C
Övr. Katt Har precis skaffat katt (igår :love:) och han fann sig väldigt snabbt tillrätta. När han kom hem så var det första han gjorde att äta...
Svar
14
· Visningar
5 480
Senast: Breakdown
·
Katthälsa Hej! Jag använder "toa-lätt" kattströ och älskar det. Problemet är att det blir bara dyrare & dyrare. Är det någon som har tips på ett...
2
Svar
24
· Visningar
7 967
Senast: Eskil
·
Övr. Katt Katten min mjällar, vilket schampo ska jag köpa? Eller finns det något annat som rekommenderas?:) Han verkar dock inte ha några...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: pimy
·
Övr. Katt Har en 7 årig kastrerad han katt. Han är helt fixerad av att äta snören. Har blivit opererad för 1 1/2 år sedan då snöret han åt helt...
Svar
7
· Visningar
6 505
Övr. Katt Jisses vad fort tiden går när man har småtroll hemma. Tyckte det var nyss som dom föddes. Här har vi Alfons. Sen Alice.
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Min lilla hittekatt Kiwi? 30/9 2009 kom hon hit, efter att ha blivit dumpad i skogen nära vägen några km härifrån Det är 4½ månader...
Svar
14
· Visningar
1 358
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har ett problem med min honkatt som jag rent ut sagt är j*vligt trött på. Jag fattar ingenting.. Min honkatt pissar om & om igen...
Svar
17
· Visningar
5 084
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp