Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Katt Hej, vi har 2 stycken syskon, en tjej och en kille som vi haft i ca 3 år. Båda är kastrerade. Första året var dom innekatter, sen har...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Fairey
·
Övr. Katt Hur använder man sån? Fattar inte hur man städar och håller lådan fräsch?
Svar
11
· Visningar
1 228
Senast: Chiqitita
·
Övr. Katt Ja, vad gör man? En av våra katter har börjat revirpinka på möbler. Är snart 2 år och kastrarad för något år sedan. Har läst trådar om...
Svar
7
· Visningar
1 783
Senast: Heulwen
·
D
Övr. Katt Skäldpaddsfärgad honkatt på drygt ett år, lever i min och sambos lägenhet tillsammans med sin kullbror och adoptivmamma som är hund...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: Duplica
·
A
Övr. Katt Har två st. ungkatter (bror och syster) som är ca 6 mån gamla. Honan har börjat lägga på sig rejält. Är orolig att hon är dräktig med...
2
Svar
29
· Visningar
4 567
Senast: Zizzy
·
K
Övr. Katt Sånt här med att sammanföra katter finns det ju ett antal trådar om men jag har ett litet "problem". Det är såhär att jag har en honkatt...
Svar
4
· Visningar
3 044
Senast: tomten
·
Övr. Katt Jag är ju nu arbetslös men förr eller senare kommer jag väl få ett jobb som gör att jag måste flytta, så jag har funderat på vilket sätt...
Svar
4
· Visningar
1 864
Senast: mackan
·
Katthälsa Har kastrerat min lilla honkatt med flanksnitt i måndags kväll. Allt gick jättebra och såret syns knappt ens, hon behöver ingen tratt...
Svar
11
· Visningar
7 323
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Har letat och letat, men hittade inte den gamla tråden... Diesel Svea Så, fyll på med bilder på era små pälstroll...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag är ingen kunnig kattmänniska, så all hjälp jag kan få uppskattas mycket! Jag har en söt kille som är ca 9 år. Han är fd vildkatt...
Svar
1
· Visningar
1 376
Senast: Heulwen
·
D
Katthälsa Har utfodrat mina katter med Hills torrfoder under många år vilket dom mått bra av men nu senast jag köpte det så mådde gammelkatten...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Sol
·
Övr. Katt har två stycken innekatter. som nu har satt igång en våldsam pälsfällning, tycker inte att de har varit så här tidigare år. tyvärr...
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: vinkelina
·
Övr. Katt Jag måste bara få skriva av mig! På söndag åker vi och hämtar vår nya lilla tjej. En kolsvart liten Wilma på 7 månader :) Hon är...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: Micks
·
S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 231
Senast: bengeten
·
Katthälsa Ena min katt ( har 3 katter ) har börjat fått hemsk andedräkt så jag börjar fundera om han kan ha tandsten. Jag ser inget konstigt i...
2
Svar
21
· Visningar
3 089
L
Katthälsa Jag har tingat en kattunge som har fått tassen klämd i en dörr, tassen är röntgad och ett ben är brutet i tassen, vet. sa att hon...
Svar
14
· Visningar
4 735
Senast: Swat
·
Övr. Katt Min kanstrerade 4-årspojke är till synes helsvart men ljust grå till nästan vit i botten. Alltså hårstrånas halva längd är svarta...
Svar
16
· Visningar
2 088
Katthälsa Vi i familjen har en innekatt som har tidigare varit våran utekatt. Men vi har flyttat och vi vill inte att hon ska springa iväg...
2
Svar
22
· Visningar
8 140
Senast: Zarro
·
L
Övr. Katt Hej, jag behöver råd ang våra katter. Hankatten, 9 mån, nyligen kastrerad. Honkatten 8 år, hittekatt, kastrerad. Honkatten kom till oss...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Heulwen
·
S
Katthälsa Hej, jag fick en vuxen kastrerad hankatt för några månader sedan. Han är rund och fin och ser bra ut i pälsen, förutom bakom öronen...
Svar
8
· Visningar
14 349
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp