Låta bli blomkrukor

Sv: Låta bli blomkrukor

kl

TACK för tipset om vitpeppar! Äntligen äntligen låter monstrena mina älskade kryddor (och kaktusar..) vara!

Härligt att det funkar för dig! :D

Kl

Jag är imponerad! Provade avskurna flaskhalsar över krukorna och det fungerar! Trodde kräket skulle bli överlycklig över att matte hade ställt fram ännu mer leksaker i fönstrena :devil: Men *peppar peppar* plantorna får vara i fred!
Kanelen som jag strödde i dom större krukorna verkar också fungera

Härligt att det funkar för dig! :D

Kl

Jag är imponerad! Provade avskurna flaskhalsar över krukorna och det fungerar! Trodde kräket skulle bli överlycklig över att matte hade ställt fram ännu mer leksaker i fönstrena :devil: Men *peppar peppar* plantorna får vara i fred!
Kanelen som jag strödde i dom större krukorna verkar också fungera

Kanon:D
Här hemma ser väldigt mystiskt ut i fönstren nu då jag börjat sådden inför uteplanteringen i sommar. Alla fönsterbrädor pryds av krukor med halva PET-flaskor i:p

Ja, det är ju inte direkt snyggt med flaskor som tittar upp ur nästan varenda kruka :p Men vad gör man...?

När kan jag våga mig på att ta bort dom, tror du? Plantorna måste väl ha kommit upp några cm åtminstonde..?

Liknande trådar

Övr. Katt Någonstans har jag fått för mig att det här med katter är ganska smidiga djur att hålla sig med. Mormors katter låg mest i fönstren och...
2
Svar
28
· Visningar
2 235
Senast: Åska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31