Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Ja, jag har provat allt för att det ska bli bättre. Specialmat, särskilda tillskott och kycklingvingar. Tyvärr vägrar Kashi att äta...
Svar
15
· Visningar
14 902
Senast: Fiffi1
·
Katthälsa Våran fina Oden, 8 år, har blivit rätt tunn. Vi har inte ändrat nåt i hans liv och han har varit den som blev finast av foderbytet för 2...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: Sassy
·
D
Katthälsa Hej alla proffs där ute! Jag har en femmånaders kattunge, och jag såg en sak igår när jag kliade henne på magen... Det stack fram en...
Svar
10
· Visningar
3 708
Senast: Felinus
·
Övr. Katt Så...då fick min sambo sina farhågor bekräftade! Efter en del övertalning lyckades jag får hjälp med att såga sönder vår fina, nya...
Svar
1
· Visningar
1 868
Senast: Swat
·
M
Övr. Katt Då jag funderar på att ta mig an en katt kände jag att jag måste kolla upp saker som kan vara viktiga i framtiden. Då jag söker ett jobb...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Meteorologen
·
Katthälsa Ja, som de flesta vet brukar katter mumsa i sig spindlar när tillfälle ges (toppen för mig som spindelfobiker, bara att bussa katten på...
Svar
6
· Visningar
14 406
Senast: piggeliin
·
Övr. Katt Katter kan ni räkna till på bilden? Den här + en till ska flytta med dottern när hon flyttar i höst :love: Dessa små...
Svar
13
· Visningar
1 565
Senast: piggeliin
·
Katthälsa Min kisse har dränage efter ett bitsår. Det ska väck antingen måndag eller tisdag. På djursjukhuset sa dem att jag kunde välja om jag...
Svar
5
· Visningar
9 978
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Jag ska flytta hemifrån den 1 juni, och har haft katt sen jag var 5 år. Alltså känns det inte alls kul att helt plötsligt bli utan...
Svar
10
· Visningar
1 825
Senast: Sleepan
·
C
Katthälsa En av mina katters päls har blivit annorlunda och jag nojig som jag är börjar bli lite orolig. Katten är korsning mellan vanlig huskatt...
Svar
5
· Visningar
6 976
Senast: Chiqitita
·
Övr. Katt Minnet sviker lite ;) Har en kull kattungar och funderar på när/vilken ålder dom skall vaccineras? Har för mig att det skall vara tre...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Sol
·
Katthälsa i helgen kom vår kastrerade hankatt haltande. han hade ett sår på insidan av ena bakbenet, ser ut som ett bett, blött ine blodigt men...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: TantEster
·
Övr. Katt I huset finns 3 katter. 7-åriga Tekla, 7-åriga Yaki och 11-åriga Sessan. Tekla är bondkatt och Y & S är siameser. Tekla kom först, ett...
Svar
16
· Visningar
1 852
Senast: Malin L
·
Övr. Katt min mammas fina kull! söta va?:D :love:
Svar
14
· Visningar
1 310
Övr. Katt :confused:Hej min katt har slagits med en hankatt vi vet inte vad det handlade om men jag tror att det är reviret och nu är hon rädd...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: annie_cool
·
Övr. Katt är lite smått sugen på att skaffa mig en innekanin, dock tvekar ja pga mina katter. skaffade första kaninen när ja var 12 år, den...
Svar
9
· Visningar
1 817
Senast: Jessanpersan
·
Katthälsa Vad e det för fel med min lilla tjej? Hon är 10 mån o sedan den dagen då hon kom in i sitt första löp, så har hon löpt nästan konstant...
Svar
8
· Visningar
4 434
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Kattafan har satt i system att väcka mig var morgon mellan 4 och 5 och då vill han ut. ;):devil: Nu har han t.o.m kommit på hur man...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Megs
·
Övr. Katt Hej alla kloka kattmänniskor! Jag har själv ingen katt, dock ett par mycket fina uteblomkrukor, som grannens katt gärna använder som...
Svar
6
· Visningar
2 735
Senast: Lipica
·
Övr. Katt En liten löjlig fråga från en ovetande matte :angel: Vad kallas färgen som min kise har? Bjuder även på lite bildbomb :love:
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp