Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt åh jag måste terra er med bilder på mina gullpluttar här hemma :D S*Big Silver's Miracle S*Big Silver's Bed of roses S*Big...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Tviggy1081
·
Katthälsa Våran gammelkatt är 17 år. Han har njurproblem och äter specialmat sedan ca 1 år, och vid senaste kollen var blodtrycket för högt vilket...
Svar
6
· Visningar
3 880
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Shuri-Te: Chippad, Vaccinerad, Och leveransklar till helgen! Btw, Det var visst ingen tjej... Hon är en HAN! Fortsättning...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: Heulwen
·
A
Katthälsa våran katt har en tendens att få kattsand över hela sig. han är en liten smutspelle! vad kan man göra åt detta, bada han ? hur går...
Svar
6
· Visningar
1 818
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Båda två är världens blötdjur, men den ena nöjer sig med att plaska under kranen. Den andra odågan dyker gång på gång i vattenskålen...
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: Vica
·
Katthälsa Min dotters katt , Han har varit försvunnen i 3 veckor . Nu i kväll kom han hem. Tovig ,sårig , Luktade sump mark. Men ögonen...
Svar
3
· Visningar
2 113
Senast: Rotterö
·
Övr. Katt Som rubriken lyder.. Har ni nå bra tips på leksaker eller nått som får katterna sysselsatta när man inte är hemma? Dessa är för...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: Mirre
·
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt nu har jag kull igen :) 7st kattungar fick vi, och vilket gäng det blev :)) S*Big Silver's Cold hard hart S*Big Silver's Miracle...
Svar
8
· Visningar
1 175
Senast: Missel
·
Övr. Katt Vår ena katt äter inget (som vi provat hittills) rått kött. So fort det är tillagat äter han det dock. Han är inte kräsen och äter mer...
Svar
9
· Visningar
2 310
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Hejsan Sitter och funderar på hur man "gör" en katt till stallkatt? Att köpa en kattunge och lämna den ensam i stallet känns hemskt...
Svar
11
· Visningar
1 394
Senast: Inte_Ung
·
V
Katthälsa Hej:) Jag har en katt som fick sin första kull på en kattunge för lite mer än en vecka sedan. Hon har stött bort sin unge ( :cry: )...
Svar
2
· Visningar
1 419
Katthälsa Istället för att sy yttre stygn? Jag var med en av katterna och fick konstaterat att hon hade en juvertumör :( i onsdags. Vi upptäckte...
Svar
4
· Visningar
1 553
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Den här utsikten har jag då och då när jag sitter vid datorn: Otroligt nog lyckades den ta sig tillbaka upp på räcket...
Svar
7
· Visningar
1 470
Senast: timeoutofmind
·
S
Katthälsa Jag har en gammal kastrerad hankatt, han fyller tjugotre år nu i juni. Han har diagnostiserats med njursjukdom och äter Royal Canin...
Svar
8
· Visningar
6 123
Senast: TantEster
·
Katthälsa Har en liten kattdam här hemma på strax över 1år. Hennes kompis (hane) är redan kastrerad och jag har bestämt att även hon ska kastreras...
Svar
4
· Visningar
3 752
Senast: rutans
·
Övr. Katt Vi har nu köpt en raskatt. En chinchilla perser :) Vad ska jag välja för försäkring. Vad är bäst när man har en perser ? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: Sassy
·
K
Övr. Katt Jag har en honkatt på 4 år och hon är verkligen social till andra katter men så fort hon försöker närma sig en katt så fräser de åt...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Det börjar så smått bli dax för min lilla honkatt, 6 mån nu och ska snart kastreras, att få bli "utekatt". (alltså, gå in och ut som hon...
Svar
16
· Visningar
10 366
Senast: Digbil
·
Katthälsa Vår nya kattunge har lite gojs vid ögon och nos varje dag. Snoret är mörkt och tjockt, bara en liten dutt under varje öppning. Och en...
Svar
4
· Visningar
4 236
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp