Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Katthälsa Jag har fått kattungar i förgårnatt, och för någon timma sedal lyckades kattmamman att rymma ut. Jag vet inte vad jag ska göra nu...
Svar
3
· Visningar
1 064
Övr. Katt Hittade detta klipp alldeles nyss på en katt som attackera en barnvakt efter att barnet råkade riva ner ett glas eller något. Själv...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Brukar inte skriva här men nu är jag lite orolig över vår lilla kattkrake... Han är en 2årig kastrerad bonkatt (innekatt) som brukar...
Svar
8
· Visningar
1 566
Senast: Indiv
·
Katthälsa Idag hittade jag grannens katt i en av mina hästboxar och mådde uppenbart dåligt. Den bara låg där och skakade och reagerade inte när...
Svar
19
· Visningar
2 134
Senast: Veronica B
·
Katthälsa Vi har två innekatter som båda är kastrerade, båda har alltid varit relativt matglad. Dock den ena mer än den andra, men på sistone har...
Svar
5
· Visningar
1 550
Senast: Veronica B
·
Övr. Katt De flesta här vet säkert att man inte ska ta kattungar från mamman före 12 veckors ålder. Nu står det i djurskyddslagen också. 9 §...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
44 691
Senast: Veronica B
·
T
Övr. Katt Det har varit en konstig kattdag för mig och jag känner att jag måste ventilera och be om råd. Jag har två crx hon kastrater som går...
Svar
10
· Visningar
1 611
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Alla vi som har katt vet ju hur stora personligheter alla våra kissar är! Alla har sina små egenheter och speciella saker för sig. Jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 268
Senast: yuitj
·
A
Övr. Katt Mina 2 katter äter mest pellets men de har fått in vanan att de får lite mjukmat till frukost och sen på kvällen också. De tigger...
Svar
5
· Visningar
1 808
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Min vän finns inte mer... Han har alltid ju funnits där..., imorgon får jag vakna upp till en värld som han inte längre tillhör. 13...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Och denna gång är det på grund av ett fult sår. Första gången blev hon steriliserad. Hon är innekatt men rymde förra lördagkväll och kom...
Svar
7
· Visningar
1 343
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Häromdagen hände något ovanligt, en person ringde som för snart två år sedan var här och hämtade en kattunge. Hon sa att hon skulle...
Svar
11
· Visningar
1 652
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Tänkte kanske ta emot en kattunge från ett stall. Är det ngt. speciellt jag bör tänka på? Hur mkt. kostar en katt årligen, blandras...
Svar
8
· Visningar
1 492
Senast: aiquen
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=RH19Mbq4Aok Glodde runt på datorn och hittade ett videoklipp på Tussie samt min egna terrorist Manson...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Min lilla kisse börjar bli gammal vilket märks en del på hans bakben:(, han vill helst ligga inne och sova hela dagarna och när han väl...
Svar
11
· Visningar
11 079
Senast: Congeria
·
Övr. Katt Jag har köpt en ny låda till Mat-Glass för några veckor sedan, en med lucka. Men hon förstår verkligen inte hur det går till? :confused...
Svar
11
· Visningar
8 688
Senast: Sleepan
·
H
Övr. Katt Mammas katt har varit borta i ett par veckor nu, vi mår så dåligt pga det. Någon mer som har tappat bort sin katt och vill dela med...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt För 6 månader sedan hämtade jag hem 2 kissar (hona+hane) från ett katthem. Han var jätterädd å hade bott på katthemmet hela sitt liv då...
2
Svar
25
· Visningar
2 919
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Hej, jag behöver lite råd! Det är såhär att en av våra kära katter, en svart 10-årig hankatt har nu sen några dagar tillbaka blivit helt...
Svar
16
· Visningar
12 462
Senast: Micks
·
Övr. Katt Jag upptäckte alldeles precis att jag köpte fel sorts foder vid min beställning från foderbilen. Jag skulle ha haft en 10 kg säck med RC...
Svar
7
· Visningar
1 250
Senast: Acses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp