Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt denna bild tog jag då hon hade fått sina ungar. förra året.
Svar
0
· Visningar
108
Senast: annie_cool
·
L
Katthälsa Hej! Har en Skogis hona, vet inte hur gammal då det är sambons, och hon spyr ganska mycket. Spyr upp maten. Svärmor har haft samma...
2
Svar
21
· Visningar
5 248
Senast: LillJay
·
Katthälsa Beslutet är taget. Vår gammelman kommer tas bort i det närmaste. Han lider kanske inte direkt men det märks att han är gammal. En av de...
Svar
9
· Visningar
1 612
Katthälsa Historia i kort. Hankatt, raskatt, innekatt som är ute om det är varmt och han vill... (oftast vill han inte och det verkar inte vara...
Svar
5
· Visningar
2 818
Senast: Sol
·
Övr. Katt Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag och sambon kommit fram till att vi inte kan ha kvar vår lilla prinsessa. Vi har nästan...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Shenzi
·
G
Övr. Katt Jag och min sambo har två katter men de hänger just nu väääääldigt löst... De har klöst sönder en soffa, en schäslong och en matta. Vi...
Svar
15
· Visningar
2 141
Senast: gerbera
·
B
Katthälsa Vi har en halvvild honkatt som flyttat in på loftet sen några år tillbaka. Hon går nu, efter flera år, att lätt stryka över ryggen vid...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt kan det stämma det? min granne plingade på nyss och påstod att min (sedan många år kastrerad) honkatt har varit inne hos henne och...
Svar
3
· Visningar
1 811
Senast: bengeten
·
S
Övr. Katt Har en liten katt som älskar att gräva i blomjorden i våra blomkrukor. Hon leker med stora jordbollar som hon vräker ur. Det är inte så...
Svar
1
· Visningar
2 405
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi fick med två katter i husköpet och en av dem är en liten hona på ca 2 år. Vi flyttade in nu 1 maj och har inte hunnit med att fixa...
Svar
3
· Visningar
3 518
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Jo nu är det såhär:) Min syster har precis skaffat sin första katt. Jag har haft katt innan i två år, men det var ett tag sen nu. Har...
Svar
10
· Visningar
1 435
Senast: Atalantha
·
Katthälsa ...det) på katt, finns det? Måste nog förtydliga, så här är det! Jag har tagit över en katt som hos förra ägaren tillåtits bli sjukligt...
Svar
16
· Visningar
4 164
Senast: outlaw822
·
Övr. Katt Har haft katter i nästan hela livet och nu har jag några frågot som pluppade upp:D 1) varför ställer de svansen rakt upp när de...
2
Svar
22
· Visningar
3 934
Senast: marieka
·
Katthälsa Ja, hur mycket väger era katter? Hur mycket aktiveras de och hur mycket mat får de om dagen, vad äter de? Anledningen till tråden...
2
Svar
34
· Visningar
23 539
Senast: springwater
·
Katthälsa Jag misstänker att mina katter har drabbats av mjällkvalster då både jag och min sambo får röda små bett emellanåt och det kliar för...
Svar
3
· Visningar
9 022
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Tänkte jag kunde starta en liten bildlek som går ut på att man lägger in bild/bilder på sin katt för att sedan se om någon annan har en...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 432
Senast: Yhlva
·
T
Övr. Katt Har fastnat för en speciell kattras . Så nu var jag jättesugen på att köpa en katt till . Har redan en katt av denna rasen . Den jag har...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 190
Senast: Sol
·
M
Katthälsa Hejsan Jag har en kattunge som är drygt 3 dygn som jag har fått stödmata, pga att hon inte ätit på mamman. har försökt sätta henne...
Svar
4
· Visningar
6 295
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har en katthona på 2 år som går runt och skriker eller mer "parningsjamar". Det går lite i perioder, men väldigt ofta just nu. var...
Svar
4
· Visningar
1 377
Senast: Sandraaa
·
Övr. Katt Jag ska ansöka om ett stamnamn till min kattuppfödning, och jag har två ord jag gärna vill ha med (men inget måste): Mini (efter min...
Svar
9
· Visningar
1 143
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp