vårbilder

Sv: vårbilder

o alla andra som kommenterat! Tack!:)

------------

Roligt att så många satt in bilder! Jag har varit utan internet en vecka så har inte kunnat vara inne och kolla!
 
Sv: vårbilder

Vilka fina katter du har. :laugh:

Här ligger vi människor nog lite i lä, för vilka uppskattar vårsolen lika mycket som våra katter gör! ;)

Kram, Maya
 
Sv: vårbilder

Tack! Ja, vi borde verkligen ta vara på de fina soliga vårdagarna precis som katterna gör!:)
 
Sv: vårbilder

Lite sent ute kanske men.. har lite vårbilder på katzor :love:
(behövs beskäras lite)

31064849.jpg



31064872.jpg


31064788.jpg
 
Sv: vårbilder

Vilken ståtlig katt. Skogens konung? ;) Fina bilder i alla fall.


Jag passade på att fota Silver lite i helgen när solen tittade fram och katten för en gångs skull låg hyfsat stilla. :p

31057298.jpg


31057778.jpg


31057334.jpg


31057419.jpg


31057436.jpg
 
Sv: vårbilder

Lilla skygga Norpan är svår att fota, då hon alltid är i rörelse - och jag hinner aldrig hämta kameran:D men ibland lyckas jag och hon gör sig bra på bild. Hon är vacker den lilla ballerinan:)

Ligger och slappar på den hemsläpaade trädgrenen:
img_3711.jpg


Norpan ser lite högfärdig ut här:grin:
img_3716.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
275
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
165
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
362
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp