Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag är på gång med att byta torrfoder då jag har två katter som kräks en hel del, den ena mycket hårbollar. Jag ger just nu Orijen så...
Svar
14
· Visningar
2 014
Senast: kebabbert
·
Katthälsa Har tidigare haft ProPac, men fick veta av hon som sålt det att det slutat tillverkats (?). Så nu letar jag efter annat torrfoder som...
Svar
14
· Visningar
4 948
Senast: kebabbert
·
Övr. Katt Är det verkligen så dyrt och svårt att bygga en kattgård? Vi har nu bott i vårat hus i ett år och kissarna vill bara ut mer och mer...
2
Svar
21
· Visningar
16 248
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Hej! Vi har en hankatt, 5 år gammal, som spyr ofta. Idag har han spytt två gånger, en gång imorse och en gång nu efter han har ätit...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: kebabbert
·
Övr. Katt Har fått lite huvudbry då min 2 åriga kisse (en hona) Kissade inne i helgen... Hon har gjort det innan med, med då under löp med nu är...
Svar
8
· Visningar
1 234
Senast: bengeten
·
K
Katthälsa Hej! Min honkatt fick fyra kattungar den 4 juni och de var två som var mindre än de andra speciellt en var väldigt liten som jag stöd...
Svar
10
· Visningar
7 513
Senast: Kattmamman Lisa
·
Övr. Katt Igår fann vi ett gäng kattungar i ett grishus vi har på gården. Vi har ingen egen katt och vi vet inte vems det var. 4 härliga...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 762
Senast: DarkInNight
·
S
Övr. Katt På den här bilden säger jag farväl till min bästa vän och livskamrat. Han vilar tryggt i min famn som så många gånger förut. Vi befinner...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Mandh
·
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7257690.ab *morr* :mad:
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Mandh
·
Övr. Katt ....för en riktigt söt kattunge :love: Längtar ihjäl mig tills lilla damen kommer hem! Min andra katt kommer nog bli glad, han är...
Svar
11
· Visningar
1 581
Senast: Winni
·
Övr. Katt Har påbörjat min första sommar som ägare till en långhåring. Kattan är 8 månader och, med undantag för vita tassar, svart som natten...
Svar
4
· Visningar
7 174
Senast: millus
·
P
Övr. Katt Här är några vårbilder på mina katter. Har ni varit ute med kameran nånting?
2
Svar
30
· Visningar
3 921
Senast: Ingela_S
·
Övr. Katt Sonen på två år tycker det är hysteriskt roligt att jaga katten här hemma samtidigt som han skriker. Dock tycker ju inte hon att det...
2
Svar
35
· Visningar
3 364
Senast: Smulis
·
Övr. Katt För att inte kisse ska smita ut. Vad har ni? Bilder?
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: Smulis
·
Övr. Katt tänkte bara charma er med lite bilder på min kull :) det e full rulle är hemma kan jag lova ;) och värre blir det :D S*Big silvers...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: Tviggy1081
·
Katthälsa Vår ena katt har fått förhårdnader i huden på ena sidan halsen. Känns lite som om han skulle haft ärr men har nu blivit värre. Han är...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: FadeAway
·
Övr. Katt Det kommer komma en tid då jag måste flyga med min katthona. Jag har köpt en bur som ska vara godkänd för flygning och har tagit reda på...
2
Svar
22
· Visningar
4 097
Senast: Guldaskig
·
M
Katthälsa Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa katt, men aldrig fått tummen ur och faktiskt gjort slag i saken. Förens för ca fem...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Sol
·
F
Katthälsa Hejsan jag har en katt som heter Hugolina och hon e helt underbar. Alla e försjusta i henne. Vi vet inte hur gammal hon e men vi säger...
2
Svar
22
· Visningar
2 757
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har en innekatt som ätit samma foder sedan hon kom hit för några månader sedan och hon verkar pigg och glad förutom att hon de...
Svar
4
· Visningar
1 206
Senast: Bobbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp