Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

F
Övr. Katt Jag har två kattungar som vi haft i några veckor nu. Dom har hela tiden varit väldigt duktiga med att gå på lådan, och är det även nu...
Svar
5
· Visningar
1 327
Senast: sugar-candy-sweets
·
Övr. Katt I februari flyttade jag och sambon till hus. Huset ligger i ett lugnt område så katterna fick bli utekatter, vilket den unga katten...
Svar
7
· Visningar
1 633
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Hej. Har en katt som precis har fyllt ett år. Upptäckte av en slump när jag och en kompis käkade tacos häromkvällen att han ÄLSKAR...
Svar
17
· Visningar
34 928
Senast: iafia
·
Övr. Katt har ni några förslag??? Mamman heter Pytteliten om det kan intressera, men det måste absolut inte likna det... Jag har tänkt på...
Svar
17
· Visningar
2 777
Senast: Micks
·
H
Övr. Katt Min "nya" katt är mellan 6 och 9 år gammal, helt vanlig bondkatt. Ute kanske 1 eller 2 nätter i veckan samt 2-4 timmar om dagen 4 dagar...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: holmaracing
·
Katthälsa Har nu hållit på i närmare 1 år med våran Kurre. Han togs från sin mamma som 9 veckor gammal kattunge, levde i ett missbrukar hem...
2
Svar
23
· Visningar
4 987
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Det är så att i Oktober -09 så räddade jag en 3 veckor gammal katt (Pip) från stallet. Mamman (Lilla grå) som oxå bodde i stallet kunde...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: SandraM
·
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 126
Senast: kebabbert
·
Övr. Katt Jag har haft två katter i 6 år, de är syskon, en hon- och en hankatt. De brukar inte hänga ihop så mycket, ibland kivas de och ibland...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Elektron
·
Övr. Katt Tekla är fem år gammal i år, och är en hederlig bondkatt. Går in och ut som hon vill. Går både på lådan inne, och gör ifrån sig ute -...
Svar
19
· Visningar
10 050
Senast: Kattmatten
·
Katthälsa Min katt är väl benig enligt mig. Hon har fri tillgång till blötmat (mjau) och torrfoder (ekanuba). Äter inte så jättemycket men är...
Svar
2
· Visningar
1 321
Senast: findus
·
Övr. Katt En katt har flyttat in hos mig men jag vill inte ha den. Är allergisk och ingen kattmänniska. Den har en tatuering i örat så jag...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: megin
·
Katthälsa Jag fick ta bort min ögonsten förra onsdagen. Han blev 16,5 år och vi har hållit ihop i vått och torrt. Han har varit min tröst när...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Elektron
·
Övr. Katt Ja, det verkar i alla fall så.. Makens kusin fick grisnita på väg hem från jobbet, då denna lilla tjej låg mitt på vägen :eek...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 243
Senast: AnnBur
·
Katthälsa För ca 2 veckor sen flyttade en "vildkatt" in i min trädgård. Han var mager så att han såg ut som ett sträck, hade 2 miljoner fästingar...
Svar
12
· Visningar
1 303
Senast: Kim_N
·
L
Övr. Katt Hej! Jag undrar om det är någon som tränar sin katt med klicker? Funkar det att lära en katt lite enklare tricks? Är det svårare om den...
Svar
3
· Visningar
1 156
A
Övr. Katt Hej! Finns det någon här som kan berätta mer om "skeppskatter" för mig? dvs katter med fler tår än vanligt. Själv har jag en 9 månaders...
2
Svar
23
· Visningar
17 724
Senast: SofiaH
·
Katthälsa Vid vilken ålder tycker ni det är idealisk att kastrera en hankatt och varför?
Svar
18
· Visningar
2 423
Senast: MsLuna
·
J
Övr. Katt Jag har 4 katter varav en av dom har en kull med kattungar på 4 dygn. En av mina vuxna katter är i stort behov av att behöva...
Svar
4
· Visningar
3 304
Senast: Sol
·
Katthälsa När jag och sambon kom hem låg det en orange misse utanför våran dörr. Så fort han såg oss så sprang han iväg. Vi hade lämnat lite...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 288
Senast: Sastra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • FÅRtråden
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp