Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har ett foder hemma som det är relativt viktigt att Abbie äter resten av sitt liv. Abbie tror jag dock har ett hemligt förhållande med...
Svar
5
· Visningar
1 671
Senast: MissFideli
·
B
Katthälsa Hej, jag har hämtat min andra kisse på 12 veckor, men hon har navel bråck. Jag tror inte att det är stort för att vara bråck, men max så...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: Sassy
·
H
Övr. Katt Min katt fick för ca 1 ½ vecka sen ett sk sår på svansen o det blev lite varig, han blev av med pälsen just där, inget öppet sår utan...
Svar
7
· Visningar
11 681
Katthälsa Döm mig inte nu. Bakgrund; En kompis till mig har haft kattbäbisar ett tag. Nu ska han plötsligt flytta och därför blev jag helt...
2
Svar
22
· Visningar
2 663
Senast: Poisonous
·
T
Katthälsa Återkommer med lite fler frågor angående vår nye familjemedlem. Då han kom hem till oss var han redan rumsren och det har funkat toppen...
Svar
12
· Visningar
1 797
Senast: Anastacia
·
Katthälsa Vad har ni för åsikter om Iams torrfoder ?. Är det ett vettigt foder? Det jag har läst om det så tycker jag det verkar vara väldigt...
Svar
15
· Visningar
8 280
Senast: bengeten
·
Katthälsa I fredags när vi skulle gå och lägga oss sa sambon att "det ligger jättemånga bebisar i spjälsängen..." "VA????" Kattmamman hade valt...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: bengeten
·
Z
Övr. Katt Har en galen vilde:love: på två år hemma som kräver att man busar med henne flera gånger om dan tyvär så blir hon fort uttråkan så jag...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: MayDay
·
Övr. Katt min katthona på dryga 1år är hopplös på att kissa i min säng under nattetid, någon som varit med om detta problemet och kanske har nåt...
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: MayDay
·
Övr. Katt För ett par veckor sedan började det sitta en katt på våran altan, brydde mej inte nåt vidare om den första dagarna. Men snart tog jag...
Svar
11
· Visningar
1 331
Senast: Prick
·
Övr. Katt Längst ner på ansökan om stamnamn finner man: Klubbattest - ansökan sänds via kattklubben till Sverak. Ska jag skicka min ansökan till...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Blueeyes
·
A
Övr. Katt Nu drar jag det här kort efter mitt tredje försök utan att tråden ville publiceras. :devil: Iaf, köpte en kattunge idag, från...
Svar
13
· Visningar
1 548
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har din katt någon rolig egenhet som ni bara älskar??:) Min minsta katt SKA alltid ha sitt morgongos och kli under hakan, varje dag...
Svar
13
· Visningar
1 388
Senast: Mirela
·
Övr. Katt Mager som en sticka och skrek som en stucken gris... :(
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: Rhodugune
·
Katthälsa (Hoppas att ämnet inte är alltför uttjatat, sökte men hittade inte riktigt det jag ville.) Hur gör ni för att få bort/förebygga...
Svar
14
· Visningar
3 810
Senast: TantEster
·
R
Övr. Katt Nu har vi efter några års uppehåll på kattfronten blivit med katt igen. Två små troll har flyttat in och kattlådan är tillbaka i hallen...
2
Svar
29
· Visningar
4 931
N
Övr. Katt Har en kull bondisar födda 23 maj. Visste ni att sådana växer på träd??? Lilla Pumlan, enda tjejen i kullen men tuffast av alla...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: NiAl
·
Övr. Katt Jag fick hastigt och lustigt en kattunge för ett par dar sen, har inte en aning om hur gammal han är, men gissar på runt 8-9 veckor...
Svar
16
· Visningar
8 764
Senast: Meibla
·
Övr. Katt Snälla hjälp mig1 Detta är inte tänkt som en annons eller efterlysning o jag hoppas den får vara kvar för min pappas skull. Han bor...
Svar
10
· Visningar
1 465
Senast: Bison
·
S
Övr. Katt En kollega smsade mig idag (då hon vet att jag och sambon letar katt) om en (antagligen) hemlös katt som strövar omkring där hon bor...
Svar
15
· Visningar
1 657
Senast: Ströga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna