Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vi har två honor, en steriliserad på 7 år och en på 8 år som äter p-piller. Dom vistas både ute och inne men båda väljer att ofta göra...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Nu är det snart dags att flytta, och med ett rum till i lägenheten börjar längtan efter en katt sakta att smyga sig på. Jag vill ha (ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 895
Senast: Tscabo
·
Katthälsa Sist jag var hos veterinären med katten hade han lite förhöjda njurvärden. Hon sa att om han blev sämre så skulle han få "tabletter". Nu...
2
Svar
34
· Visningar
13 886
Senast: Kattja
·
Övr. Katt I morse hittade vi vår katt Petter död vid vägkanten, han blev bara 13 månader och 6 dagar... han är älskad och saknad... Det jag...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Skjøldur
·
J
Katthälsa Min katt har fått en konstig svullnad under ena ögat. Man ser även ett litet sår. Jag har pratat med veterinären och hon tycker jag kan...
Svar
5
· Visningar
1 823
Senast: jollan
·
Övr. Katt Jag känner för att bildbomba lite. Kuwento är en ung hane från min senaste kull. Han är 5 månader och kom tillbaka från sina första...
Svar
10
· Visningar
3 854
Senast: Lilla-S
·
Övr. Katt dags igen!terra terra.........
Svar
4
· Visningar
950
Senast: MrsScabtree
·
Katthälsa Står i valet och kvalet huruvida jag skall försöka rädda en kattunge i stallet. Den är 4-5 veckor, kraftigt undernärd, ligger bara. Den...
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Har en kastrerad hona på 1.5 år som varit prinsessa i vårt hus med tillhörande stor tomt och skog, hon har sovit inne med varit ute...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Jane_Done
·
Katthälsa Abbie behandlas ju nu för herpes. Vi vet inte om hon har det (inga säkra svar på tester osv) men eftersom det är som det är så kör vi på...
Svar
2
· Visningar
1 787
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Dom vattnar gräs här utanför med vattenspridare. Den stod så till att den inte sprutade vatten på min uteplats, så tjejerna gick ut och...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Min 15 åriga hane har nog legat ett par timmar ute på balkongen och sovit, när han klev upp såg han halt och lite vinglig ut i...
Svar
8
· Visningar
3 073
Senast: Micks
·
Övr. Katt Finns en katt här som ser lite speciell ut. Ganska liten, helt vit och knappt några öron alls. Bara små små stumpar. Ser nästan...
Svar
7
· Visningar
2 774
Senast: AKB
·
Katthälsa En kompis kände något vid naveln på sin katt..En hård liten "knöl" på navelns plats. Kan navelbråck vara hårt? Har för mig att...
Svar
2
· Visningar
2 086
Senast: bengeten
·
P
Katthälsa hur många kullar kan en katthona få per år? Löper hon igen efter en född kull?
Svar
16
· Visningar
8 328
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Men vad ska hon heta? Igår hämtade jag en 12 veckors norsk skogkatts flicka! Hon var lite blyg i början och låg under soffan men sen...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 766
Senast: Sevlan
·
Övr. Katt Smyger in fran Hund for att visa den lataste katt jag sett.:rofl: The Seagull and Cat
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Vår stallkatt har fått ungar, hon hade lagt dem på logen så det tog lite drygt en vecka innan hon visade oss vägen till dem. En av...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
17 331
Senast: hastflicka
·
T
Katthälsa Hej alla Jag är förstagångskattägare till Doris, drygt ett år, blandning av bondkatt o bengal, (tror vi) igår spydde hon vätska, o...
Svar
3
· Visningar
1 458
Senast: Zantha
·
A
Övr. Katt Vi har en kattunge på ca 3 veckor som hittills har bott inomhus ca 2 veckor av sitt liv. Idag vände jag ryggen till i max 5 min och då...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp