Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt .. När ett husdjur går bort. I natt blev vår katt Sixten påkörd :( Imorse kl 07 var det någon vänlig själ som tog sig tid att flytta...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Hade precis tagit fram mina piller och lagt dom på bänken i badrummet, går ut i köket för att ta mitt te. När jag kommer tillbaka ligger...
Svar
6
· Visningar
4 295
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har en liten spelevink, 2-4 veckor gammal, som just nu matas för hand var 3:e timme. Är det ok att fortsätta med detta eller är det mer...
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Två katter har sedan ett par dagar mer eller mindre flyttat in hos mina föräldrar. Det är två honor, små slanka katter, men verkar vara...
Svar
8
· Visningar
1 671
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Det har sina fördelar att bo nära vattnet. Och sina nackdelar. Tjejerna har skaffat en ny polare, polaren är inte polare med tjejerna...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: MissFideli
·
M
Katthälsa Jag har 2 kattsystrar som alltid får klåda på somrarna. Jag har varit hos veterinär med den ena katten och gjort en allergiutredning...
Svar
3
· Visningar
1 334
Senast: Magic Mika
·
Övr. Katt Min ena katt använder duschen som toa.Jag tror att det kan bero på att han inte trivs med att vara inne.Eller tror ni att det finns...
Svar
16
· Visningar
4 946
Katthälsa har startat ett nytt spännande projekt. att få mina katter att äta nått annat än torrfoder:crazy: eller burkmat går nog oxå bra, men...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: Magic Mika
·
Övr. Katt Är det någon som varit tvungen att ta bort katten trots att den inte är sjuk? Känns helt galet men vad ska man göra? Har försökt allt...
2
Svar
28
· Visningar
6 400
Senast: Magic Mika
·
T
Katthälsa Familjen har fått tillökning i form av en han-kattunge (11veckor):love:. Några frågor som dykt upp sedan han kom till oss i söndags...
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Magic Mika
·
Katthälsa Våran katt ramlade ner från balkongen idag.. Från 7:e våningen :crazy: Vi har inglasad balkong men hade visning på lägenheten och de...
Svar
12
· Visningar
20 292
Senast: Magic Mika
·
Övr. Katt Jag vet inte hur många gånger jag lyckats skratta åt denna bild idag: Skåda mammas katt Tussie!
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: MissFideli
·
S
Katthälsa När avmaskningen kommer fram förvandlas min katt till ett monster hämtat ur någon skräckfilm. Jag har aldrig varit med om liknande. Det...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: Ingela_S
·
Katthälsa Manson har tydligt mjäll, men hur får man lättast bort mjäll? Någon typ av medel? Kammade lilltjejen också och såg även att hon har...
Svar
14
· Visningar
2 134
Senast: astronaut
·
Katthälsa Idag var det gjort... Kl 11 hade jag tid för min gamla tant hos vet. Damen i fråga fyller 20 år i sommar och har stått på metacam i...
Svar
18
· Visningar
2 601
Senast: Reykur
·
M
Övr. Katt Jag undrar lite över vad andra tycker om att ta in vildkatter och tämja dom. Nu menar jag inga förvildade tamkatter utan rena...
2
Svar
26
· Visningar
6 997
Senast: tessiem
·
Katthälsa Nu vet vi ju inte om Abbie har herpes, men ändå. Tänkte testa lysin/l-lysin (varför ett extra L ibland?) ett tag, oavsett. Men det finns...
Svar
10
· Visningar
5 632
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag är inne på att skaffa katt igen och skulle vilja ha lite tips på lämplig ras som kan passa. Dom raser jag är lite inne på är...
Svar
15
· Visningar
2 209
Senast: Bambikill
·
Övr. Katt I fredags upptäcktes en liten kattunge som satt fast i ett rör långt under marken. Med hjälp av privatpersoner, Djurskyddet Umeå...
Svar
16
· Visningar
1 572
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Mina kattungar är tre veckor och för ca en vecka sedan drabbades dom av kattsnuva. Dom är 5 st sammanlagt och alla har haft klibbiga...
2
Svar
28
· Visningar
8 683
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp