Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt I går flyttade Thure in hos mig..en underbart söt kattkille på 12 veckor :love::love: Han har varit jätteduktig och går på lådan ...
Svar
10
· Visningar
1 328
Senast: Fiorano
·
P
Katthälsa Hej! Nu är jag orolig för min kära katts hälsa igen och den här gången tänkte jag se vad jag kan få för kloka svar här, då både jag och...
Svar
3
· Visningar
2 371
Senast: Heulwen
·
P
Katthälsa Hej! Jag har en kattunge på 12 veckor som har en grön/svart fläck på tungan. Är det någon som vet vad det kan vara? Har ringt till...
Svar
2
· Visningar
6 101
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Eller för att vara helt exakt så är jag inte hundra på att det är just den av mina 3 katter, men just han har alltid haft dille på att...
Svar
5
· Visningar
1 376
Senast: Atalantha
·
Katthälsa Vad kostar det i månaden? Vad innehåller försäkringen? Har ni behövt utnyttja den? Vilket bolag? Sen undrar jag en annan sak, hur...
2
Svar
29
· Visningar
7 492
Senast: Sol
·
Övr. Katt Undrans om denna artikeln är svaret på mina funderingar på om jag inte borde ha nån mer katt...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Langa hita bilder på era katter som liiten och som den ser ut nu! :) (ja, fullt medveten om att 8 veckor var för tidigt att...
Svar
15
· Visningar
1 654
Senast: enjoyable
·
N
Övr. Katt Vi fick för ca 1 år sen en ny granne. Hon hade två katter. Hon berättade att den ena var omplacerad för att den var elak mot andra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 706
Senast: Giganten
·
Övr. Katt ...och man blir ju fast direkt :angel: Så söta och mysiga. Hjärtat blöder ju när man vet hur de hamnat där... några som bara dumpats i...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Min ena katt har under hela sommaren "kommit och gått" väldigt mycket... Han är en sådan individ som inte trivs när det är mycket liv...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Zantha
·
N
Övr. Katt För några veckor sedan hade vi gäster och ställde därför ut mat till våra katter så de kunde äta ute ( tycker inte om när det är mycket...
Svar
6
· Visningar
1 195
Senast: Nemo1
·
Katthälsa Sedan ett par dagar tillbaka har båda mina katter börjat spy. Först tog jag det bara som "en vanlig spya" (stor hårboll) men i dag gör...
Svar
5
· Visningar
3 440
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har just skaffat två små kattflickor på 15 veckor. De ska vara lagårdskatter och jag har haft dem instängda i lagården ett par dagar...
Svar
9
· Visningar
1 996
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Jag måste bara; ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag ska köpa katt :banana::bump Jag har velat det sen jag var liten, men eftersom jag hyr en lägenhet av...
2
Svar
23
· Visningar
2 258
S
Katthälsa hejsan.. har en katthona som är ca 6 månader. nu dom senaste 2 veckorna har hennes urin luktat väldigt starkt. va kan det bero på ? hon...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: sveaa
·
Övr. Katt Är det verkligen sant?! Blir dom så stor ni som har denna ras?? Eller är det fejk?
Svar
19
· Visningar
8 149
Senast: gulkiwi
·
Övr. Katt Finns det? Jag har bra länge varit allergisk mot katter, men det verkar som om det avtagit lite. Min sambo vill väldigt gärna ha...
Svar
9
· Visningar
12 416
Senast: Acses
·
Övr. Katt jag har en hankatt, cirka 5-6 månader som sågs senast kl 21.00 igår kväll, jag sov borta i natt med kom hem vid åtta imorse, jag möts...
Svar
8
· Visningar
2 974
Senast: rutans
·
K
Katthälsa Min Dexter, fyra år håller på att göra mig helt förstörd. Han har till och från kissat inne i tre års tid. Av någon anledning har det...
Svar
19
· Visningar
3 153
Senast: Kattmatten
·
C
Katthälsa plockade idag hem en alldeles bedårande liten katthona (innekatt). När jag såg henne ta ett mycket vigt skutt upp på köksbänken slog...
Svar
8
· Visningar
2 813
Senast: Micks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka