Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Eller för att vara helt exakt så är jag inte hundra på att det är just den av mina 3 katter, men just han har alltid haft dille på att...
Svar
5
· Visningar
1 360
Senast: Atalantha
·
Katthälsa Vad kostar det i månaden? Vad innehåller försäkringen? Har ni behövt utnyttja den? Vilket bolag? Sen undrar jag en annan sak, hur...
2
Svar
29
· Visningar
7 483
Senast: Sol
·
Övr. Katt Undrans om denna artikeln är svaret på mina funderingar på om jag inte borde ha nån mer katt...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Langa hita bilder på era katter som liiten och som den ser ut nu! :) (ja, fullt medveten om att 8 veckor var för tidigt att...
Svar
15
· Visningar
1 654
Senast: enjoyable
·
N
Övr. Katt Vi fick för ca 1 år sen en ny granne. Hon hade två katter. Hon berättade att den ena var omplacerad för att den var elak mot andra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 655
Senast: Giganten
·
Övr. Katt ...och man blir ju fast direkt :angel: Så söta och mysiga. Hjärtat blöder ju när man vet hur de hamnat där... några som bara dumpats i...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Min ena katt har under hela sommaren "kommit och gått" väldigt mycket... Han är en sådan individ som inte trivs när det är mycket liv...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: Zantha
·
N
Övr. Katt För några veckor sedan hade vi gäster och ställde därför ut mat till våra katter så de kunde äta ute ( tycker inte om när det är mycket...
Svar
6
· Visningar
1 195
Senast: Nemo1
·
Katthälsa Sedan ett par dagar tillbaka har båda mina katter börjat spy. Först tog jag det bara som "en vanlig spya" (stor hårboll) men i dag gör...
Svar
5
· Visningar
3 434
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har just skaffat två små kattflickor på 15 veckor. De ska vara lagårdskatter och jag har haft dem instängda i lagården ett par dagar...
Svar
9
· Visningar
1 987
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Jag måste bara; ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag ska köpa katt :banana::bump Jag har velat det sen jag var liten, men eftersom jag hyr en lägenhet av...
2
Svar
23
· Visningar
2 257
S
Katthälsa hejsan.. har en katthona som är ca 6 månader. nu dom senaste 2 veckorna har hennes urin luktat väldigt starkt. va kan det bero på ? hon...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: sveaa
·
Övr. Katt Är det verkligen sant?! Blir dom så stor ni som har denna ras?? Eller är det fejk?
Svar
19
· Visningar
8 132
Senast: gulkiwi
·
Övr. Katt Finns det? Jag har bra länge varit allergisk mot katter, men det verkar som om det avtagit lite. Min sambo vill väldigt gärna ha...
Svar
9
· Visningar
12 339
Senast: Acses
·
Övr. Katt jag har en hankatt, cirka 5-6 månader som sågs senast kl 21.00 igår kväll, jag sov borta i natt med kom hem vid åtta imorse, jag möts...
Svar
8
· Visningar
2 942
Senast: rutans
·
K
Katthälsa Min Dexter, fyra år håller på att göra mig helt förstörd. Han har till och från kissat inne i tre års tid. Av någon anledning har det...
Svar
19
· Visningar
3 136
Senast: Kattmatten
·
C
Katthälsa plockade idag hem en alldeles bedårande liten katthona (innekatt). När jag såg henne ta ett mycket vigt skutt upp på köksbänken slog...
Svar
8
· Visningar
2 809
Senast: Micks
·
Övr. Katt För länge sen la jag en tråd om mina två hankatter som plötsligt glömde bort att man skulle gå ut och kissa :grin: Fick då bl.a. rådet...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: Heulwen
·
G
Katthälsa Ja, jag är inbiten hundmänniska. Jag föddes in i en familj med afghanhundar och sedan dess är det afghaner som gäller. Men, jag har så...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Sassy
·
O
Katthälsa Hur vet man att ens kattunge har bukhinneinflamation? Vad ska man göra å går det att bota? Tacksam för svar
Svar
16
· Visningar
1 810
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp