Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag ska eventuellt ta över en 2-årig okastrerad hankatt.. Men har dålig koll på varför det är så negativt att ha en okastrerad hankatt...
Svar
15
· Visningar
8 638
Senast: Magic Mika
·
K
Övr. Katt Hej - jag har ett för mig jättestort problem. Jag är ganska nybliven änkling. Jag bor i egen fastighet med mina två bortskämda...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Magic Mika
·
S
Katthälsa Tog hem en ny katt som sällskap till min 7åriga kastrerade hankatt. Dem är fantastiska tillsammans och han har levt upp och blivit...
Svar
6
· Visningar
3 646
Senast: Wysiwyg
·
Övr. Katt Idag har jag varit och tittat på förhoppningsvis vår blivande kattunge:love:. Den är så söt! Vad heter färgen? Ägarna är...
Svar
3
· Visningar
1 137
K
Övr. Katt Jag klickar på ett svar jag fått men kan ändå inte läsa svaret hur gör jag?? kurre123/
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Micks
·
Övr. Katt Jag och min sambo var precis ute på en sen promenad då vi, efter ett tag hittade en liten kattunge (dock stor nog att den säkert tagits...
Svar
7
· Visningar
1 210
Övr. Katt Jag är sugen på att skaffa 2 katter lite senare i livet och har bestämt att katt 1 skall vara en Egyptisk Mau, fantastisk ras! :love::d...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
25 015
Senast: cili
·
P
Övr. Katt Mina katter har blivit för dyra i drift och jag tänkte att om jag lagar mat till dem så sparar jag några kronor. Ngn som har ett recept...
2 3
Svar
44
· Visningar
19 965
Senast: Acses
·
Övr. Katt Sitter här och väntar på att tjockiskatten ska klämma ur sig sina ungar, men inte har de bråttom när man väntar inte :angel: Vi vänta...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: fluffig
·
Övr. Katt vi har en 6 årig honkatt som är jättetillgiven och enormt gosig, hon har precis förlorat sin hundkompis sedan 4 år tillbaka och nu vill...
Svar
8
· Visningar
1 366
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Hjälp! Har planer på att bygga ett eget klösträd och skulle var mycket tacksam för lite tips!! Tanken är att jag ska använda ett...
Svar
2
· Visningar
2 638
Senast: Elcapelka
·
Katthälsa Usch.. Jag är förtvivlad och förvirrad och vet inte vad jag ska göra :/ Jag har köpt en kattunge. Ja, se bilden. Jag skrev papper och...
Svar
19
· Visningar
1 721
M
Övr. Katt Jag hoppas nu verkligen att någon kan hjälpa mig med min fråga. det är så att jag själv har en perser hona och min väninna har en...
2
Svar
25
· Visningar
2 928
Senast: BeastieBabe
·
Katthälsa Vi flyttade till villa med kattinhägnad trädgård i somras och mina två gamla katter som varit innekatter innan dess verkar trivas ute...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Nu är det bestämt att jag och karln ska skaffa oss en Maine coon, vi ska bara vänta på att "vår" kull ska födas :) Jag vet inte exakt...
Svar
11
· Visningar
7 332
Övr. Katt Jag tycket vi kunde ha en tråd för alla bondkatter /korsningskatter. Här har vi våra två monster: Detta är då Bullen på 5år...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
18 524
Senast: Nemo1
·
Övr. Katt Här kommer lite bilder på Jason, han vill gärna visa upp sig lite då han är rätt nöjd med sig själv.
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: cirkus
·
J
Övr. Katt Detta har jag inhandlat åt mina små kissemånsar (Tristan & Isolde, 13 veckor gamla) så de slipper riva hela huset :p In med...
2
Svar
27
· Visningar
7 353
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hur har ni gjort som bor i lägenhet med balkong? Vilket nät är bäst och går det att fästa det utan att göra någon "skada" på...
Svar
4
· Visningar
8 095
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det finns så många oändligt vackra kattraser och fick jag som jag ville så skulle jag ha en av varje, iaf 3! :d:D Och en av de raserna...
Svar
6
· Visningar
6 016

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp