Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Måste be er kloka människor om råd i denna foderförvirring. Jag blev för tre veckor sen (ganska spontant) ägare till två underbara...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
11 316
Senast: Sol
·
Katthälsa Jag har märkt att under de senaste dagarna när jag busat med katten, att han "andas" med munnen öppen (eller om han bara har munnen...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Min väninna har kattungar, de är sex små pojkar som blir 8 veckor på lördag. Min bror ska ha en av kattungarna när de är stora nog...
2
Svar
22
· Visningar
8 547
Senast: Majvi
·
Övr. Katt För ett par veckor sedan kastrerade jag min ena honkatt. Hon är mamma till min andra honkatt som snart är 5 månader. Innan hon...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Micks
·
Övr. Katt Jag, sambon och våra två katter har flyttat från våran stora gård till en lägenhet.. Det går jätte bra att ha katterna inne, dom trivs...
Svar
16
· Visningar
8 455
Senast: Nina_kanin
·
Katthälsa victor föddes 4e juni år, och jag undrar när han kan kasteraras? Jag har tänkt göra det i slutet av nästa månad, men är det för tidigt...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: jassica
·
Övr. Katt Vår ena kattunge (6 månader) är lite märklig. Han är supergosig, snäll och mysig på alla sätt. Men när han är extra kelsjuk slickas han...
Svar
4
· Visningar
1 272
Senast: Mynta2
·
Katthälsa Jag har stora problem med min hon katt. Hon föddes ensam utan syskon, inga döda kattungar föddes utan bara hon. Hon är korsning...
Svar
17
· Visningar
3 058
Övr. Katt Jag har bestämt mig för att skaffa en Cornish rex, men det verkar ju helt omöjligt att hitta nån i Skåne?! :confused: Har letat i...
Svar
4
· Visningar
3 118
Katthälsa Håll tummarna för min lilla pälskling som buköppnades idag på eftermiddagen. Hade en perforation av tarmen och en bit fick tas bort. Jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 592
Senast: Marvin
·
V
Övr. Katt Hej Buke! Har varit hemma med mina nyförvärv i ca en timme nu:) De är 1 år och kastrerade pojkar. Har varit innekatter i...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: versatile
·
S
Övr. Katt Har haft mina två katter i drygt tre veckor nu. Den ena (Tanza) bara bets och revs, både på oss (min sambo och mig) och på den andra...
Svar
16
· Visningar
3 526
Senast: Saril
·
Övr. Katt Skaffade två katter för snart 3 veckor sen, ett syskonpar på ca 4månader. Båda två är underbara, sociala och trevliga katter. Har känt...
Svar
2
· Visningar
1 503
Senast: REIN
·
Övr. Katt Hoppas det är okej för moderatorn. Försvann från Chapmansgatan 2 vid 19-tiden i kväll. Hittelön är utlovad. Inte min katt men en vän...
Svar
9
· Visningar
1 126
Senast: Sol
·
R
Katthälsa Vi har två katter. Syskon. En hane och en hona och de är nu 4 mån. Hitills har allt flutit på perfekt. De äter som de ska, är pigga och...
2
Svar
27
· Visningar
3 006
Senast: Raderad medlem 94602
·
K
Övr. Katt Hej - jag har ett för mig jättestort problem. Jag är ganska nybliven änkling. Jag bor i egen fastighet med mina två bortskämda svarta...
Svar
5
· Visningar
1 670
Senast: tesora
·
Övr. Katt Hur gör man det på bästa sätt?! :confused: Ska ev flytta (håll tummarna att vi får huset :p ) då kommer vi att föra ihop mina två...
Svar
10
· Visningar
3 973
Senast: Kratus
·
Katthälsa Länge sen nu, men ni kanske minns att Abbie haft problem med sina ögon en längre tid. Vi flyttade i mars och sen dess har det blivit...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
15 780
Katthälsa Jag har precis tagit emot en omplaceringskatt och har 2 katter sen innan. Han kom hem till mig vid 20 tiden igår, och fram till...
Svar
8
· Visningar
3 701
Övr. Katt Ska skaffa polare till min 5 månader gamla siamestjej så hon får en lekkompis... Förrutom siames/oriental....vilka raser motsvarar...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: Acses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp