Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur kan man se på katten att den med säkerhet är dräktig? Har två flickor som jag inte har hunnit kastrera ännu, Jag vet att risken...
2
Svar
23
· Visningar
3 815
Senast: Chima
·
Katthälsa Min lilla hittekatt, som var så söt och feminin, har snopp! :o Det borde alltså vara en pojke och inte en flicka :idea: Ingen har hört...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Sol
·
N
Katthälsa Åh blir snart galen på att katten aldrig blir frisk. Han kom in för några veckor sedan, och hade blod runt nosen. Han var även väldigt...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Eller är det "bara" någon sorts huskatt? Den syntes i ett filmklipp på http://svtplay.se/t/102924/doobidoo - ca 44:35 in i...
Svar
6
· Visningar
1 468
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Det känns ju som att det är lite mode att när man flyttar hemifrån så skaffar man katt, oavsett om man har tid för den eller inte. Så...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: REIN
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 960
Senast: alice
·
Övr. Katt Berätta lite för mig om ragdolls! Är mycket nyfiken på rasen. Så småningom kommer maken och jag att skaffa ny katt, inte ännu men tanken...
Svar
9
· Visningar
3 085
Övr. Katt Alla kattälskare borde se dessa små tecknade kortfilmerna i serien "Simon's Cat": The Box Snow Business Hot Spot Fly Guy...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: REIN
·
Katthälsa Nu har min katt i en timme haft svårt att kissa.. gått på lådan snart 10 gånger och satt sig i soffan :eek: under bordet och till och...
Svar
18
· Visningar
1 662
Senast: Legolaz
·
Övr. Katt Fascinerande hur katter fungerar. Siameshanen, Yaki, är sju år i november. Och NU plötsligt har poletten trillat ner ang vad man ska...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: DarkInNight
·
Övr. Katt Våran kastrerade hankatt försöker para sig med våra 2 honkatter.. :o Så fort han ser dom biter han tag i nacken och hoppar på dom...
Svar
11
· Visningar
3 691
Senast: Puttis
·
Katthälsa Jag skrev igår en tråd om hur man får upp hullet på en mager katt eftersom min kisse varit bortsprungen i 4 veckor. När jag kom hem...
Svar
5
· Visningar
1 536
Senast: Rain_woman
·
Katthälsa Jag har en devon rex hemma på ca 6 månader som är otroligt go och mysig för det mesta. Däremot blir jag helt vansinnigt trött på hennes...
Svar
11
· Visningar
7 305
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt här är en av kattungarna jag har hemma nu :love: söt som socker! S*Big Silvers Prinsses Irene
Svar
12
· Visningar
1 686
Senast: Tviggy1081
·
Katthälsa Hej, jag behöver lite hjälp med hur jag ska göra:bow: Då min kompis katthona har fått ungar frågade hon mig om jag ville ha en. Jag...
Svar
7
· Visningar
7 262
Senast: eve96
·
Övr. Katt Är på jobbet, ute och svänger runt med bilen. En siames bestämmer sig för att korsa vägen, utan att direkt se sig för. Eftersom vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 355
Senast: Holger
·
Övr. Katt Hej! Jag och min karl ska bli med katt inom relativt snar framtid, en hankatt. Uppfödaren har nu gett oss en förfrågan om att...
Svar
5
· Visningar
5 661
Senast: MrsScabtree
·
Katthälsa Min kisse sprang bort för 5 veckor sedan och eftersom jag flyttat hittade hon inte hem igen. Hon var ute 4 veckor själv och sen för en...
Svar
5
· Visningar
13 973
Senast: Wysiwyg
·
Övr. Katt Hej på er. Nu är jag tillbaka efter ett års frånvaro. Jag har tyvätt fortfarande inte någon ryss i huset men förr eller senare...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Pippi73
·
Övr. Katt Vad gör jag nu då? Grannen sa att de hade en katt i sitt garage och undrade om den var våran, men det var det inte. Nu har katten...
Svar
12
· Visningar
1 430
Senast: mian1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp