Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Måste terra er lite till.. Här hemma är det full fart på mina vildar :D men jag njuter av varje sekund me mina småttingar:love...
Svar
17
· Visningar
4 603
Senast: malumbub
·
Övr. Katt Mja, det lät väl kanske lite illa... :D Men längre än så lär den här sötnosen på 6 veckor inte få stanna kvar: Jag adopterade...
Svar
10
· Visningar
1 794
Senast: Micks
·
V
Övr. Katt Nu behöver jag råd från alla er visa djurägare. I februari fick vi hem vår lilla kisse som är en blandning av perser och norsk...
Svar
9
· Visningar
8 276
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Lexie precis haft en dejt med grannens hankatt, som är rödrandig med vita tecken. (Är det vad man kallar rödtabby och vit?) Jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 876
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Jag fick för några dagar sedan veta att min katt har FORL, var hos vetrinären för en annan sak och passade då på att kolla igenom honom...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 903
Katthälsa Jag och min sambo har börjat kika på sphynxar och varit i kontakt med en uppfödare som har en superfin liten kille :love: som blir...
Svar
5
· Visningar
5 976
Senast: Zephyria
·
Övr. Katt Hej alla kattbukisar. Första gången jag varit på denna delen av forumet, men nu är det så att jag äntligen hittat min drömmas...
Svar
2
· Visningar
4 506
Senast: fluffig
·
Katthälsa Jag har precis skaffat mig en liten kattunge som har diarré. Läste mig till att man kan använda Pro-Kolin för att få ordning på magen...
Svar
3
· Visningar
3 038
Senast: lulski
·
J
Katthälsa hejsan fick precis hem en söt liten gul kattunge på ca:18-20 veckor fick hem honom idag o han har dregglat jätte mycket.. asså hela...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: jenny_90
·
Övr. Katt Jag har igår räddat en vildkattunge som låg under en bro. Hon är lite skygg men man får gosa och hålla. En riktig tuff liten kisse. Dock...
Svar
12
· Visningar
1 496
Senast: Tibra
·
F
Katthälsa Satt och läste olika trådar om kissemissar och åkommor och hur vissa torrfoder kan utlösa sjukdomar. Är inte alls så insatt i detta, så...
Svar
2
· Visningar
1 039
Övr. Katt HUR kan veterinären vara så otroligt klumpig att den avlivar en katt som ska steriliseras!? Jag skulle blivit fly förbannad på...
2
Svar
23
· Visningar
2 879
Senast: Sol
·
Katthälsa Om allt blir som planerat så ska jag skaffa en liten katt till våren, en ljuvlig EM! :love: Vill senare även ha en nattsvart Oriental...
2
Svar
20
· Visningar
2 355
Senast: sider55
·
C
Katthälsa Hur får man kattungarna rumsrena?! Hej! Min pojkvän har fått sin första (oönskade) kull med kattungar. Allt har gått superbra även...
Svar
7
· Visningar
1 872
Senast: hundar
·
Övr. Katt Och det ska såklart bli skitskoj, men hur löser man det smidigast för katternas skull? Diza är väldigt, väldigt rädd med nytt folk och...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Tänkte ta och presentera Cáhppa (hon fick namn efter omröstning på ett annat forum). Huskatt, ca 8 veckor, hittad under en trapp. Hon...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Min 4 åriga Paris "Spurs" Hilton har nu fått en kompis i form av 15 veckor gamla Bruce "Brus" Springsteen. Jag hämtade honom i söndags...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Lille Thure som flyttade in hos mig den 21 Augusti och då vägde endast 865 gr, växer så det knakar;) Han ligger nu på en vikt av...
Svar
1
· Visningar
1 116
Senast: Sastra
·
Katthälsa Min mor har en katt, en katt som helt klart inte trivs. Katten i fråga är 10 år gammal, men piggare och busigare än någonsin. Hon är...
Svar
3
· Visningar
1 861
Senast: Majvi
·
Övr. Katt När vi var ute och red i dag så av en slump bestämde vi oss för att ta en liten extra sväng. Tur var väl det för när vi kommit en liten...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp