Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har två katter på två år o lite till. Både är vana vid hundar. Men ikväll när jag satt framför datorn och mamma låg i sängen och pratade...
Svar
13
· Visningar
1 892
Senast: astronaut
·
Katthälsa Har en 9-årig kisse som är svullen runt/bakom ena örat. Försökte se in i örat så gott det gick och det visade sig att han verkar ha ett...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Min Birmatjej är dräktig och beräknas föda om lite mer än en vecka. Hon har stadigt gått upp från dag ett med vissa "ryck" (som mest ca...
Svar
5
· Visningar
6 015
Senast: mimus
·
Övr. Katt Det är så typiskt att just när den nya katten har satt sig in och blivit uppfostrad nog att inte bängla runt på nätterna så börjar den...
Svar
6
· Visningar
2 125
Senast: sillysinta
·
Katthälsa Nån som testat ge hyaluronsyra till katt med ledproblem och/eller artros? Resultat? Vilket är bäst?
Svar
11
· Visningar
3 424
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt *obs detta är ingen annons!* Vad gör man när livet ändras och den katten man skaffade för några år sen inte längre mår bra pga ändrad...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: MayDay
·
Katthälsa Nån som har/haft katt med denna åkomma? Fick i onsdags reda på att våran 9 år gamla huskattshane har detta. Av det jag läst via...
Svar
2
· Visningar
7 697
Senast: Ewa-Lena
·
Katthälsa Avmaskade en av katterna mot bandmask igår kväll, men efter ett par timmar kräktes hon. Mycket. Nu undrar jag om jag ska vänta och se...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Tindrus
·
T
Katthälsa Är just nu vansinnig, Min 1åriga Ragdoll hane (kastrat) har blivit (eller har nog alltid varit) helt besatt i sladdar. Han har efter en...
Svar
11
· Visningar
13 821
Senast: Sara75
·
G
Katthälsa Mina katter bor i sadelkammaren, där har dom sin mat och sin "sovkoja"! Vilken temperatur får det lägst vara nu på vintern så att dom...
Svar
6
· Visningar
2 834
Senast: Elaine
·
A
Övr. Katt Igår fick vi äntligen hem vår lilla huligan, Sotis :laugh: Han acklimatiserade relativt snabbt och har sovit med oss i sängen större...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: aycaramba
·
G
Katthälsa hej jag har tagit hand om en katt från ett katthem i Stockholmsområdet det enda jag vet om hans historia är att en man kom med honom...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: Boj
·
Övr. Katt En katthona är ev dräktig, stor om magen. Hur långt gången bör hon vara då? Inte enorm om magen men klar skillnad. Hon levde ute...
Svar
9
· Visningar
1 189
Senast: limona
·
Katthälsa När tappar katter sina mjölktänder? och när får dom nya tänder? Min katt har börjat tugga på allt hon ser, och jag funderar på om det...
Svar
1
· Visningar
1 699
Senast: Sol
·
D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Tispe
·
C
Katthälsa Fick igår reda på att vår lilla kisse Ally har njursvikt och kraftigt förhöjt njurvärde (se nedan). :( Hon har börjar äta Royal Canin...
Svar
13
· Visningar
21 481
A
Katthälsa Hur gör ni när ni ska duscha era katter som är rädda för vatten? Katten i fråga har väldigt fet päls. Veterinären berättade att han...
2
Svar
30
· Visningar
6 927
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Häromdagen upptäckte jag en sak med mina "nya" katter som jag haft ca ett halvår. De är kullsyskon. Helt plötsligt slog det mig att de...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: Micks
·
Katthälsa Abbie har tappat en hel del muskler nu under tiden hon har haft problem med ögonen. Det har resulterat i att hennes knän blivit...
Svar
13
· Visningar
2 526
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Hej vänner! Min pojke ska få sällskap, av inte mindre än sin halv-lillebror :love: (samma pappa). Det lilla knytet kommer hem nu på...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Lolou
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp