Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt hej där. är det några här som skulle kunna hjälpa mig. jag befinner mig i ett "plugg-koma" och känner mig fruktansvärt omotiverad och...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: Tscabo
·
M
Övr. Katt tänkte starta en ny tråd för alla som har lust att skratta,har haft en dåligt dag eller annat :) Roliga kattklipp som man kan skratta...
Svar
12
· Visningar
2 130
Senast: Missfuckhead
·
R
Övr. Katt bor hos en kompis pga han jobbar utomlands, o jag och han har katter så mina har fått flytta in med dom (+en hund). men iaf så undrar...
Svar
12
· Visningar
1 314
Senast: Rebb
·
Övr. Katt Köpte ett nytt vintertäcke till hästen idag och när jag kom hem så packade jag upp och lade det på golvet för att kolla lite noggrannare...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Skjøldur
·
H
Övr. Katt Varför ska man vaccinera sina kattungar två gånger? Min katt blir 12 veckor nästa vecka, jag får pengar på torsdag så jag får vaccinera...
Svar
9
· Visningar
3 797
Senast: Hawaii
·
Katthälsa Har två underbara katthonor här hemma som nu har blivit 6 månader =) Vet inte om dom har blivit könsmogna,men dom har blivit otroligt...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Tispe
·
Övr. Katt I helgen fick vi hem vår lilla bebis, en sphynxhane på 13 veckor. Han anpassar sig bra till nya hemmet och har varit rena drömmen. Äter...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Som någon kanske läst i andra tråden så fick vi just hem en omplaceringskatt som tyvärr fått flytta runt en del, så hon är väldigt...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: Sassy
·
Katthälsa Efter en del komplikationer och två klinikbesök så är kattfamiljen hemma och kan ta det lugnt. Alla verkar må bra. Men jag är så osäker...
Svar
2
· Visningar
5 868
Senast: Sol
·
Katthälsa Igår var jag iväg med mina missar för kastrering o då viasde det sig att den ena katten hade blåsljud på hjärtat. Veterinären ville inte...
Svar
10
· Visningar
6 761
Senast: Sol
·
Katthälsa Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till och behöver er hjälp.... Har tre katter, två på 5-6 år och en på ca 15 veckor. De två vuxna...
Svar
2
· Visningar
1 606
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag undrar hur många kvadratmeter en innekatt minst måste bo i...? På ett ungefär? Vet ju att en liten hund klarar sig i en liten...
Svar
11
· Visningar
20 273
Senast: Guldaskig
·
Svar
0
· Visningar
132
Senast: tekphoto
·
J
Övr. Katt Hur stiger egentligen inavelsgraden i en ras förutom att enskilda individer överanvänds? Är det exempelvis så att om en del uppfödare...
2
Svar
32
· Visningar
3 499
Senast: jenn
·
Katthälsa Har fått hem 24 kg Bravo Ox. Detta tänkte jag blanda med lever, hjärta och Standarts benmjöl. Tyvärr är småkatterna skeptiska till...
Svar
4
· Visningar
1 387
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Hej alla som hänger här på "kattdelen" jag och min pojkvän får antagligen hem två små dunbollar om några veckor, de är 9v nu. Men då...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: miiiiiiia
·
Övr. Katt Här kan man lägga in bilder på sina katter(: Mest sånna som är tagna i höst/vinter. Gammla bilder som nya. Inne bilder går väl också...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 096
Senast: Evenstar
·
H
Övr. Katt Hej! Mina 3 katter äter endast torrfoder just nu (1st Choice), en portion på morgonen och en på kvällen. Men jag skulle vilja byta ut...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: Fozzie
·
T
Katthälsa Här sitter vi med en nyligen (onsdags) kastrerad 6-mån honkatt. I veterinärens skötselråd står att hon ska hållas inomhus i 10 dagar och...
2
Svar
22
· Visningar
4 930
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Jag har en hane på drygt ett år. Han är ovanligt snäll, försöker inte para och bråkar inte med andra katter. Det är en innekatt. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 289
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp