Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag ska antagligen skaffa mig mina första katter framåt våren.. Jag har haft hund sedan jag var liten, men aldrig katt. Det kommer att...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Majs
·
A
Övr. Katt Jag och sambon separerade igår och jag ska flytta till min pappa. Tillsammans hade vi 3 katter och 2 hundar. Trots att bara ena hunden...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Atalantha
·
Katthälsa Jag var uppe hos vet i dag och beställde tid för kastrering av I. Hade sådan tur att hon hade en tid redan nu på fredag. Passar ju super...
Svar
8
· Visningar
1 328
Katthälsa Igår så hittade grannen sin egen katt, som varit försvunnen i 3,5 vecka och en av mina katter som försvann i söndags 3/10, döda under en...
2
Svar
29
· Visningar
11 084
Senast: lizzie
·
Övr. Katt Har två katter (mor och son) som båda klöser på soffor och mattor....:mad: Jag har gett upp hoppet om att få dom att sluta med detta...
Svar
10
· Visningar
3 002
Senast: uma
·
Övr. Katt Gammelkattan gick bort för drygt ett år sedan och bara lillkatten kvar. Nu bor vi så att det är idealiskt med ytterligare en katt, och...
Svar
16
· Visningar
1 725
Senast: Kamomilla
·
Katthälsa En bekants katt började bete sig underligt i helgen:(. Det hela började med att katten (5-årig kastrerad hankatt) missade möbler som...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: Sol
·
Övr. Katt I Juni köpte vi en liten hankatt på 12 veckor. Han har nu hunnit bli ca 9 månader. Kasterades när han var 6 månader. Hämtade hem en...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: loppys
·
A
Övr. Katt Ja, alltså toalettstolen. Det finns ju saker man kan använda för att träna sin katt att använda toaletten som låda. Jag tänker att om...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Micks
·
Katthälsa För snart en vecka sen lyckades vi fånga in min katt som varit ute sen april. Hon brukar vara ute större delen av året efter som hon...
Svar
15
· Visningar
2 599
Senast: Heulwen
·
H
Övr. Katt Vad är en bra avelskatt? Vad tänker ni på när ni letar/sätter en katt i avel? Det viktigaste för mej är temperamentet. för hur det än...
Svar
4
· Visningar
1 286
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej allihopa! Jag fick hem en 7 månaders, långhårig, röd katthona i Söndags:D Har henne på prov men eftersom det går bra än så länge...
Svar
16
· Visningar
2 192
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej, mammas särbos katt fick kattungar i september, 3 st, vi tog hem en och det blev 2 över som han nu inte har möjlighet att ha kvar...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: bengeten
·
M
Katthälsa Jag la detta under katthälsa då mina två odjur troligen inte kommer överleva julen :devil: skämt å sido. Dom välter allt, leker med...
2
Svar
27
· Visningar
2 909
Senast: Toya
·
Övr. Katt Mammas katt var till veterinären i måndags. Hon har knölar vid ena tutten. Först trodde vi att det var en tova, hon är långhårig, men...
Svar
15
· Visningar
11 668
Senast: mjuow
·
Katthälsa Sedan vi flyttade till gården för två år sedan har vi haft en vildkatt som strukit omkring och ätit mat som jag lägger till...
Svar
3
· Visningar
7 252
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Hoppas ni orkar läsa...blev lite långt.. Jag har ju en katt här som jag hämtade hem för en vecka sen, han är en fd hemlös katt, är...
Svar
13
· Visningar
1 722
U
Övr. Katt Fick hem den mest bedårande vackra lilla honkatt i går. Hennes mamma är renrasig Main Coon. Pappa katt är blandras. Men hon liknar mest...
Svar
5
· Visningar
2 070
Katthälsa Har tagit styrka till mig(Gruvat mig eftersom en tidigare katt blev så dålig) och bestämt att min okastrerade hona ska kastreras. Men...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: Heulwen
·
A
Katthälsa Har en huskatt som kom hem till mig vid ca 7 månaders ålder, han är 4 nu. Enligt uppgift hade han växt upp hos en äldre dam med...
Svar
13
· Visningar
1 421
Senast: Atalantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp