Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt Vi har två gamla katter på 13+, nu funderar vi på att skaffa in en hund i familjen. De avskyr hundar men har aldrig haft någon direkt...
Svar
2
· Visningar
1 783
Senast: Gnar
·
Katthälsa Här passade Nora på att löpa strax före nyår så hon lämnades hos hanen den 29:e för parning, vilket dom även sedan gjorde under dagarna...
Svar
3
· Visningar
1 291
Senast: Sol
·
Övr. Katt Idag blev det lite shopping av kattleksaker men när man kommer hem så blir det aldrig riktigt som man vill bara för att man har katt :p...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Micks
·
Övr. Katt Flyttar från matte nu :crazy: en efter en... Men de får det kanon hos nya mattar och hussar :) :love:
Svar
14
· Visningar
1 662
Senast: Corax
·
Katthälsa Ungefär vad ska en sexmånaders kattunge väga? Det är en bondkatt!
Svar
7
· Visningar
27 787
Senast: megin
·
Katthälsa Vad kan man göra åt klor som växt runt? Katthussen ska ringa veterinär men jag frågar här så länge. Husse har inte varit observant...
Svar
10
· Visningar
16 916
Senast: pimy
·
Katthälsa En av mina kattungar, född i juni i år, är mycket tillgiven och vill gärna bli klappad och kliad. Men, han spinner aldrig. Jag har...
Svar
8
· Visningar
3 383
Senast: laeikinois
·
P
Katthälsa Hej. Skulle behöva lite råd.. Har en långhårig hankatt (skogiskorsning) som är 9 mån. Han har en del hår på undre ögonlocket som växer...
Svar
3
· Visningar
6 310
Senast: pimy
·
F
Övr. Katt Min 6-månaders huskatthane (kastrerad för en vecka sedan) fick Whiskas hos sin uppfödare, fritt på torrisar och lite påsmat. Han har...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Fozzie
·
Katthälsa Jag har två kattungar hemma, går endast inne just nu pga kylan som råder. Varje gång de bajsar så sprider sig en enormt äckligt lukt i...
2
Svar
23
· Visningar
10 274
Senast: miiiiiiia
·
O
Katthälsa Hej allihopa! Jag har ett litet problem med min katt och hoppas på att kanske få lite råd eller hjälp med detta. Det är såhär att...
Svar
6
· Visningar
1 392
Senast: Vita_N_6520
·
M
Katthälsa Vår katt på 13+ är inomhus sedan det blev snö. Det är en lång historia som jag inte ska utveckla. Hon får gå ut om hon vill men hon vill...
Svar
1
· Visningar
1 539
Senast: Meta
·
H
Övr. Katt Kattvan och hundvan? Min hund agerar sovplats för min ena 6 veckors kattunge.
Svar
6
· Visningar
1 301
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Okej, nu kommer ännu en fråga kring foder. En het potatis i många lägen med för och emot torr vs blötfoder och det ena med det andra...
Svar
3
· Visningar
1 079
Katthälsa Hade en otrevlig upplevelse i stallet i går då en av katterna helt plötsligt hade en mask hängande ur rumpan :crazy: Den var helt platt...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa En av våra katter har börjat bajsa inne. Det har hänt fyra gånger de senaste 4-5 dagarna. På olika ställen, två gånger i sonens rum, en...
Svar
8
· Visningar
7 464
Senast: athena
·
Övr. Katt Hej allihopa. 2 olika saker jag funderar på denna gång.. Inte vår än men jag har redan börjat fundera på hur jag ska näta in...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt ...men ingen av mina katter vill äta det, inte ens hunden (kastade lite till henne) :( Köpte Purina Pro Plane Aftercare. Är det kasst...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: Reykur
·
Katthälsa Jag har två katter varav den ena är tolv år cirka.Hon är en blandning av Abesssinier och vanlig bondkatt. På sistone har hon börjat...
Svar
3
· Visningar
1 307
Övr. Katt Frågan finns på annat forum också, men nån här kanske vet varför? Det är ju väldigt vanligt att katter rejsar efter att ha gjort nr 2...
Svar
7
· Visningar
1 527
Senast: Duplo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp