Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Hej Grannens katt står utanför min balkongdörr och klöser och gnäller, dagtid som kvällstid. Vill av någon anledning inte vara hemma...
Svar
2
· Visningar
5 564
Senast: tgd
·
Katthälsa Min söta kisse har haft väldigt jobbigt med sina urinvägsinfektioner. Sist nu så visade sig att hon inte hade ngr bakterier, utan mkt...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Sol
·
T
Katthälsa Idag upptäckte jag att min älskade Diesel saknade päls på en yta ungefär som en fem-krona. Det är lite rött o irriterat men ser inte på...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: tomtemoran
·
Övr. Katt Efter att jag träffade min katt har jag aldrig trott att katter kan vara smarta, kan knappt komma ihåg alla underbara klantigheter min...
Svar
14
· Visningar
1 665
Senast: Asko
·
Katthälsa Min mamma har en katt som ätit dåligt, riktigt dåligt den senaste månaden. Hon avmaskade honom när han började äta dåligt vid jul och...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: Sol
·
Katthälsa Hej. Hittade imorse en mask när jag rensade lådan - efter lite bildgoogling (:eek: :(:crazy:) kom jag fram till att det var spolmask...
Svar
8
· Visningar
6 390
Senast: Micks
·
Övr. Katt Nu är det ett tag sedan som jag sålde min katt på prov till en person. Jag fick betalt och hon fick ta emot kattens alla handlingar...
Svar
7
· Visningar
1 878
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Är så glad och stolt över min nya tjejja :):love:
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt I somras tog vi in sex stycken vilda katter. Fyra kattungar och två vuxna katter, bl.a. mamman. Jag har tagit med mig två att...
Svar
3
· Visningar
935
Övr. Katt Ni som har nätat in era balkonger men INTE har tak eller annan balkong ovanför, kan ni visa hur ni gjort ? Vi ska flytta, och balkongen...
Svar
10
· Visningar
3 889
Senast: minimal
·
Övr. Katt Mina underbara katter fyller 9 år i år. Och detta är såklart underbart. Dom är både pigga och fräscha. Fångar massa möss osv. Men...
Svar
0
· Visningar
868
Senast: Aliide
·
Övr. Katt Aww, kolla vad söt :love: http://www.youtube.com/watch?v=SXpgvsllTgs&feature=related
Svar
1
· Visningar
916
Katthälsa Hur gammal måste katten vara för att man kan börja ge den p-piller? Och är dessa receptfria eller måste man ha recept från vet?
Svar
6
· Visningar
6 812
Senast: lulski
·
Katthälsa Vi fick för ett år sen ta över två kattsyskon av några grannar, en hona och en hane. Jag lät kastrera och vaccinera dom och de bodde ute...
Svar
0
· Visningar
1 349
Senast: Zewz
·
Katthälsa Har en skogis på 8 månader hemma som är något överativ. Någon som har några tips på aktivering? Hon är ren innekatt, men jag är ute med...
Svar
3
· Visningar
2 314
Senast: Shark
·
R
Katthälsa Jag har en katthona som är ca 6 månader. För några dagar sedan märkte jag att hon börjat se lite raggig ut på bakbenen. Hon tappar päls...
Svar
1
· Visningar
2 392
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Sambons högt älskade chinchillaperser börjar bli till åren och vi tycker också att han har börjat magra av lite sakteligen. Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 589
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt I maj är de möjligt att det flyttar in en MCO kille hos oss, troligtvis kommer det bli en rejäl kille då båda föräldrara är väldigt...
2
Svar
21
· Visningar
2 761
Senast: Shark
·
Övr. Katt Jag undrar om någon känner till om det är vanligt med avföringsproblem hos svanslösa katter? Detta handlar om en svanlös kattunge som är...
2
Svar
29
· Visningar
4 797
Senast: Tispe
·
Katthälsa I nästa vecka ska min kattkille åka till Jönköpings djursjukhus för radiojodbehandling. Någon som gjort detta ? Känns ruggigt att behöva...
Svar
1
· Visningar
1 231
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp