Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har funderat i flera år på att skaffa katt och varit påväg flera ggr oxå. En gång förälskade jag mig i en katt på ett katthem jag...
Svar
6
· Visningar
1 332
C
Katthälsa Hej! Vi har problem med bråkande katter. Vi bor i hus och dom får gå ut och in som dom vill. Poppi - Kastrerad hane 4 år. Har...
Svar
2
· Visningar
4 024
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Kan knappf ta i mina katter nu när det är så kallt. Gnistrar och sticker i fingertopparna och katterna tycker åxå det är obehagligt om...
Svar
6
· Visningar
1 310
Senast: REIN
·
Övr. Katt Först, ja jag ska kastrera dem. Jag har glömt att fixa nytt recept till katternas piller och insåg det nu idag när jag skulle ge dem...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Jag vet snart inte hur jag ska hantera det här :( Min ena honkatt (dotter till en av mina andra katter) Pissar & bajsar i sängen... Hon...
Svar
11
· Visningar
5 504
Senast: cili
·
Katthälsa Måste få skriva av mig :cry: Upptäckte idag att vår gamla hona som vi räddade i somras har fått en skada på ögat. Pga hennes ålder är...
Svar
16
· Visningar
2 022
Senast: Scorpan
·
Katthälsa Hej! Jag har en snart åttaårig honkatt som för några månader sedan började klia och slicka sig så intensivt på öron, hals och bakben att...
Svar
4
· Visningar
1 481
Senast: Skjøldur
·
R
Övr. Katt Såg att det fanns en liknande tråd men den löste tyvärr inte mina "problem" Jag har en liten hane som jag försöker lära gå i koppel...
Svar
5
· Visningar
1 890
Senast: rombin
·
Övr. Katt Hej! Nu är jag nyfiken! Jag har läst det så många gånger på olika uppfödares hemsidor så nu vill jag veta varför och hur ni tänker...
Svar
12
· Visningar
4 491
Senast: Sol
·
Katthälsa Min katt blev sjuk igår eftermiddag. Det senaste dygnet har hon inte ätit eller druckit. Hon äter inte ens "godismat" typ gräddfil och...
Svar
5
· Visningar
1 381
Senast: Heulwen
·
I
Övr. Katt Sopsortering. Kattsand. Vart sjutton gör man av det? Min vän föreslog komposten, men det tror jag inget på. Sådana "toa-lätt"-pellets...
Svar
6
· Visningar
3 712
Senast: martha
·
Övr. Katt "Min" stackars sötnos som adopterat mig får spö av en grannkatt så jag vet inte ens om han är kvar i omgivningarna. :cry: Jag hörde...
Svar
15
· Visningar
1 476
Senast: Gnapp
·
M
Katthälsa Det är väldigt intressant att läsa allt ni skrivit om att tämja vild kattor. Jag har "problem" med min katt. Jag fick honom då han...
Svar
0
· Visningar
990
Senast: MariaNora
·
Övr. Katt Så äntligen! Jag är så väldigt intresserad av avel, hästar och katter, så nu har jag efter lång planering tagit första steget mot...
2
Svar
22
· Visningar
2 856
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Har köpt Fortiflora som ska hjälpa till att hålla en bra balans i tarmen. Min lilla katta har nämligen blivit lös i magen av någon...
Svar
0
· Visningar
1 516
Senast: _Maria_
·
Katthälsa På lördag åker hon till de evigt gröna ängarna, min älskade katt och vapendragare. I 14 år fick jag ynnesten att ha henne hos mig...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Pudlan
·
Katthälsa I höstas upptäcktes en knöl på halsen på min honkatt på ca nio vårar. Ett besök hos vetrinären och prov senare så sa de att de...
Svar
4
· Visningar
1 411
Senast: Jenka
·
Katthälsa Min katt slickar på kranen i vasken, och även kranen i badrummet. Det är väldigt uppenbart att hon "letar" efter något. Kan hon ha brist...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: gugge
·
Katthälsa Halloj! Min kattunge på 15 veckor har nu flera gånger (varav två idag) skitit i kattlådan och sen satt sig i det helt eller delvis, så...
Svar
6
· Visningar
7 493
Senast: CeciliaT
·
  • Låst
Katthälsa Abbie är inlagd på Albano. 1200 i kreatininvärde, 40 i urea. Nu ska hon få dropp och gås igenom (ultraljud och urinprov bl.a) för att...
2
Svar
31
· Visningar
5 012
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp