Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Då var en gammal räv tillbaka på forumet efter en tids uppehåll! Kul att se att det är lika livat här som vanligt och att det finns så...
18 19 20
Svar
393
· Visningar
34 231
Senast: lahsd
·
F
Övr. Katt För ca 7-8 månader sen så sålde vi 3 av våra kattungar i en kull, den ena skulle då bli innekatt. I den kullen så behöll vi en hona och...
2
Svar
21
· Visningar
2 721
Senast: Flora85
·
L
Övr. Katt Hej! Jag har en ca 10 år gammal kastrerad han katt, bondkatt! Jag skulle vilja lära honom några enkla tricks! Jag har redan hittat ett...
Svar
1
· Visningar
1 896
Senast: REIN
·
E
Katthälsa Har en kastrerad hankatt på 14 år som under en månads tid visat förkylningssymtom. Snorig och nyser jättemycket, och har under dom...
Svar
3
· Visningar
2 062
Senast: Ellve
·
Katthälsa Det blev domen hos veterinären :( av inskickat blodprov. Någon som haft katt med detta?hur gick det? Min tjej går på diverse mediciner...
Svar
6
· Visningar
5 274
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt I Augusti 08 flyttade jag til Ljusterö/Sthml, för att jag hittade kärleken. På denna gård finns många vildkatter, vi fastnade för en ung...
Svar
15
· Visningar
11 534
Senast: Prince
·
Övr. Katt Så jag har bl a vunnit kattmat för 8500 kr, plus att Pepsi är med i deras kampanjer och på hemsidan!! :banana: Tyckte det var så...
Svar
12
· Visningar
1 539
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag har mestadels haft Mjau torrfoder under mina 9 år som kattägare, men på sista tiden gillar jag inte Mjau, funderar på om de bytt...
Svar
12
· Visningar
1 181
Senast: Limelight
·
I
Övr. Katt I vilket/vilka rum har ni kattlådorna?
2
Svar
25
· Visningar
2 351
Senast: Modig_Korn
·
S
Katthälsa Hej! Min honkatt och hankatt kommer inte överens, så jag tänkte om någon har några idéer och tips på vad som kan hjälpa. Honkatten...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Majvi
·
Katthälsa Kommer inom kort flytta till lägenhet och ska ta med mig katten. Behöver lite tips på hur jag kan göra flytten så lugn och behaglig som...
Svar
0
· Visningar
793
Senast: Guldaskig
·
Katthälsa Lillflisan har kastrerats i dag och fått med sig en tratt, vid behov. Vi tänkte sätta på den imorgon när vi inte är hemma så att hon...
Svar
5
· Visningar
16 445
Senast: tindra
·
Övr. Katt Hej. Jag undrar bara var går gränsen mellan creme el rödfärgad? Ta tex en ragdoll, är det inte svårt att se på en kattunge om den är...
Svar
2
· Visningar
1 249
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Tror min katt är dräktig, hur ser jag det? :)
2
Svar
20
· Visningar
3 712
Övr. Katt Jag har en katt som är ungefär ett halvår gammal. Hittills har hon bara varit innekatt men nu när det börjar bli varmare ute så tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 914
Senast: REIN
·
Katthälsa Kommer få en hund (tillfälligt) inom den närmsta månaden och den ska äta färskfoder. Kan jag ge katterna samma mat och behöver de...
Svar
10
· Visningar
1 741
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Vad gör ni kattägare för att undvika att era katter stör era grannar. Det finns en hel del regler kring hundar men det verkar inte...
Svar
11
· Visningar
2 542
Senast: Sara75
·
I
Katthälsa Sitter och funderar på det här med att ha en katt enbart inomhus och skulle vilja höra era åsikter =) Har haft katt hela mitt liv och...
2
Svar
35
· Visningar
6 555
Senast: Sara75
·
Katthälsa Min honkatt som fyller 2 år till sommaren har blivit konstig de senaste dagarna. Hon är en utekatt och brukar aldrig använda lådan...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Ketrawzc
·
F
Övr. Katt Jag håller på att ringa runt lite och höra mig för vad det kostar på olika ställen i Skaraborg att kastrera katter. Någon som vet något...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: Puttis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp