Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det vill jag se bilder på! Vi ska försöka näta in min balkong men kan inte riktigt komma på hur vi ska göra det. Så snälla, lägg in...
Svar
3
· Visningar
6 608
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Finns det något att spraya där en kattgubbe pissat för att skrämma bort honom? Efter att vi kastrerade våra kattgubbar i lagårn så...
Svar
13
· Visningar
2 084
Senast: Mollgan
·
Övr. Katt Ja, då är cirkusen igång!! Den 1e april fick jag mitt stamnamn godkänt!!:bump: S*Barbabelle's fick det bli efter 10 förslag...
Svar
18
· Visningar
3 073
Senast: Puttis
·
Övr. Katt Vi har kommit fram till att vår nästa katt blir en raskatt, då två av våra tre huskatter gått bort i förtid pga sjukdomar som troligtvis...
2
Svar
21
· Visningar
2 737
Senast: Sandra78
·
P
Katthälsa min hankatt på fyra år blev igår inlagd, han hade kräkts i två dagar och inte ätit, bara lagat och varit helt ointresserad av omvärlden...
Svar
13
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
L
Katthälsa Kanske någon här har ett bra tips på vad vi ska ta oss till med vår lille fosterkatt? Han bor hos oss i väntan på adoption och blev...
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: bengeten
·
C
Katthälsa Hej..kanske fel grupp och forum, men finns någon här som känner till sjukdomen diabetes på katter? Hur kostsamt är det att "hålla dem...
2
Svar
37
· Visningar
11 718
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Vår utekatt har varit borta i tre eller fyra veckor så vi trodde förstås att hon blivit påkörd eller tagen av räv etc. Dock kom våra...
Svar
8
· Visningar
11 614
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Grannen har en katthona som hon inte har råd (!!) att kastrera. Snälla, inga kommentarer om det - det är hon, inte jag! Katten har mer...
Svar
5
· Visningar
8 035
Senast: Majvi
·
D
Övr. Katt Hej, Jag har ett jätteproblem. Jag och min pojkvän flyttade ihop för ca 3 månader sen och min katt som jag hade innan älskade honom...
Svar
5
· Visningar
3 327
Senast: dressyr_fantast
·
Övr. Katt Runt 13-tiden lämnade hon denna jord och alla sina sjukdomar för att få springa lös, friskt och lyckligt på andra sidan regnbågsbron...
2
Svar
20
· Visningar
2 416
Senast: Babe
·
S
Övr. Katt I stallet jag står finns 4 honkatter (varav 1 steriliserad) 1 hankatt (steriliserad) samt två hankatter(icke kastrerade som kommer o...
Svar
11
· Visningar
2 106
Senast: Sandra78
·
Övr. Katt Våran katt har nu fått för sig att använda gruset jämte trappan som toalett och jag vill inte det fortsätter så, för jag är rädd hon ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 878
Senast: muppia
·
M
Katthälsa Jag har två katter och den ena vart plötsligt sjuk, han luktade illa i munnen och hade sår på tungan. Han dreglade och det vart en tur...
Svar
1
· Visningar
4 532
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Hej. vi har kattunge på 4 månader (hona). hon kissar i sängen, till en början var det bara när vi va på jobbet men nu det senaste så...
Svar
7
· Visningar
1 400
Katthälsa Förra hösten flyttade det hit en katt, som bara bestämde sig för att "jag bor här". Hon dök upp första gången dagen efter att vi hade...
Svar
3
· Visningar
1 288
Senast: ameo
·
C
Katthälsa Hej! Jag bara undrar över vilket det bästa fodret är för katter egentligen, är det detta många pratar om "Hills m/b" eller något...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: CrazyHorse57
·
Övr. Katt Hej min kattunge blir helt galen av olivolja. ibland smörjer jag in händerna med olivolja och då biter hon på dem och får stora galna...
Svar
0
· Visningar
947
Senast: emlem
·
S
Övr. Katt hej! För ett tag sen smet mig honkatt och senare på kvällen efter att hon rymt så såg vi henne para sig ett flertal gånger med en...
Svar
14
· Visningar
4 716
Senast: copernica
·
Övr. Katt Jag har problem med magarna på mina katter och hoppas kunna få hjälp och tips från er. Ursäktar långt inlägg. Det började med att...
Svar
11
· Visningar
4 031
Senast: lulski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp