Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag visste inte om jag skulle lägga den här under hund eller katt, men eftersom det är katten som "drabbas" så hamnar den här. Nästa...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Kivina
·
Övr. Katt Nu har jag nätat min balkong men behöver tips och idéer på hur jag kan inreda min balkong på bästa sätt för kattens skull. Hon har en...
Svar
1
· Visningar
1 051
Övr. Katt Har fått kissebäbisar, oplanerat men nu är det som det är, och honan ska kastreras så fort som möjligt sen oxå så allt sånt är klart så...
Svar
5
· Visningar
2 212
Senast: Puttis
·
Katthälsa Letat efter katt länge nog nu och hittade en annons jag fastnade för. Har inte ringt på den ännu. De ser ju friska och supermysiga ut på...
2
Svar
25
· Visningar
2 992
Katthälsa En utav mina katter har blivit .. konstig. Hon är den goaste katten som finns typ, vill alltid vara med en å gosa i massor. Tidigare...
Svar
11
· Visningar
23 166
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min syster var idag iväg med sin katt till veterinären och det blev undersökningar och blodprover som visade det sig att han hade...
Svar
2
· Visningar
2 209
Senast: Limelight
·
Katthälsa Vi har en väldigt aktiv katt och nu när våren har kommit har han blivit ännu mer aktiv när han går ute mer. Så han skulle behöva ett...
Svar
0
· Visningar
680
Senast: Minta
·
Katthälsa Hej allihopa, Min katt fick ett ganska stort sår i nacken, ca 3 cm långt, 1,5 cm brett för ungefär en vecka sen, jag tvättade rent...
Svar
2
· Visningar
1 463
Senast: TinyWiny
·
J
Katthälsa vi har hos oss en omplaceringskatt som när den bara var några veckor blev biten av en hund i ansiktet. Nosen skadades och hon fick en...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Sol
·
Katthälsa Jag håller på att bli tokig på min katt. Nu menar jag inte lite tokig, förbenat tokig. Ja, obeskrivbart tokig. Min katt har en mani för...
Svar
9
· Visningar
15 892
Senast: Rosett
·
Katthälsa Köpte en kattunge för några veckor sen som jag fick besked om att hon skulle vara 12 veckor och kunna fånga möss själv. Kattkunniga...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 202
Senast: Shark
·
M
Övr. Katt Köpte en raskatt (1,5 år) förra veckan, pga sjukdom hos säljaren. Nu ångrar sig säljaren och vill köpa tillbaks katten. Hon har ringt...
2
Svar
29
· Visningar
5 705
Senast: Micks
·
Övr. Katt Jag och min sambo är sugna på att skaffa katt (kommer dock inte bli förrän tidigast om ett år) och vi har fastnat för raserna ragdoll...
Svar
8
· Visningar
9 227
Senast: tralala
·
L
Katthälsa Min kisse som är drygt 7 månader gammal har börjat bita på sina tånaglar. De börjar se smått trasiga ut, och jag är rädd att det ska...
Svar
0
· Visningar
1 395
Senast: Lolou
·
Katthälsa Min katt är 8år i maj och är akut njursjuk. Han har livslust MEN vill inte äta pga sår i munnen. Bara han får näring i sig så har han en...
Svar
2
· Visningar
1 977
Senast: Puttis
·
A
Katthälsa Hej! Kom precis hem och upptäcker att katten bitit av eller dragit ut sitt dränage han fick i onsdags och som skall sitta till imorgon...
Svar
2
· Visningar
1 569
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Är det någon som vet hur läppspalt på katt ser ut? Har en katthona som fått 3 stycken välutvecklade ungar men den ena kattungen...
Svar
5
· Visningar
3 368
Senast: eldkyss
·
M
Katthälsa Jag har ett problem som jag skulle vilja ha lite hjälp med, för jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med att reda ut det själv...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Missfuckhead
·
C
Övr. Katt Hej! Jag funderar på att skaffa mig en Brittisk Korthår, men undrar om detta är en bra eller dålig idé då jag bor i en liten etta på...
Svar
15
· Visningar
3 764
Senast: CarolineRalf
·
Övr. Katt Vår 3-år gamla kastrat har senaste veckan (sedan lillfisan börjat gå ut) fångat möss som han sedan gett till henne. Vi har haft...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp