Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har en 2årig hankatt som på senaste tiden har spytt väldigt ofta och väldigt mycket, har mest varit foder som har kommit upp, men idag...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Min lilla Stiks som aldrig tröttnar på att hämta råttan:) http://www.youtube.com/watch?v=-sDwDgEY5Gs Nån mer som har en sån? bekvämt...
Svar
9
· Visningar
1 380
Senast: marshall
·
F
Katthälsa Tänkte börja med något av de receptfria medlen på apoteket. Vilket ska man använda sig av för bästa effekt? Det är loppor, jag...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Katt Ta nu den här tråden med en nypa salt, det är ingenting jag planerar göra i verkligheten. Det är bara roligt att tänka sig tanken ;)...
Svar
16
· Visningar
4 246
Senast: monster1
·
Övr. Katt En av våra katter försvann igår runt lunchtid. Det är inte alls vanligt för henne att vara borta såhär länge, hon brukar aldrig vara...
Svar
7
· Visningar
959
Övr. Katt Vi har en okastrerad hankatt som springer här hemma på gården! Inte en aning om vems den är. Har vart här nåt år. Och kommer lite då...
Svar
1
· Visningar
2 260
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Min birmahane fyllde 15 nyligen och börjar visa tydliga tecken på att han har blivit en ålderman. Han vill helst ligga inne i soffan och...
Svar
11
· Visningar
1 680
Senast: Tahari
·
Katthälsa Hejsan! Jag gjorde nyss rent i kattlådan för första gången sen i söndags.. (jag brukar göra rent varje dag, men har suttit med en...
Svar
13
· Visningar
7 762
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Vilket använder ni? Vilket är bäst eg?
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Thek
·
E
Övr. Katt Idag på förmiddagen hittade jag en av våra kattungar hängandes i en solstol som stod lutad mot väggen på verandan(ihopfälld). Ena...
Svar
17
· Visningar
3 201
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Har hittat en katt som har HCM/n. Självklart är den till salu endast till sällskap, men jag känner mig tveksam - vill jag bidra till...
2
Svar
32
· Visningar
3 458
Senast: Shark
·
Katthälsa Min ena katt som är långhårig blir varje vår otroligt tovig och jävlig, trots borstning och skötsel ser hon ut som sju svåra år. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: Cornelia
·
Katthälsa Hej :) Vår katt älskar att ligga och mysa på vår bredbandsrauter. Eftersom den står på hela dagarna blir den varm (det är därför hon...
Svar
4
· Visningar
1 486
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Eftersom jag inte i dagsläget vill skriva vilken exakt "ras" jag pratar om så blir det ett lite luddigt inlägg. Den sk rasen är inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 660
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har ett allvarligt problem, en grannes katt är på våran tomt flera gånger per dag och nu har grannen hotat med att anmäla oss för att vi...
Svar
7
· Visningar
3 201
Övr. Katt Det känns helt overkligt, jag har nog inte förstått det än. Sent i onsdags kväll försvann hon i mina armar, hon fick det lugnt den sista...
Svar
5
· Visningar
2 271
Senast: tassel
·
C
Övr. Katt Hej ! Jag är ny här på forumet. Har tre stycken katter, en kastrerad hane på 9 år och två katthonor som är steriliserade (mor & dotter)...
Svar
11
· Visningar
1 822
Senast: monster1
·
Katthälsa Våran katt får Mjau torrfoder med kyckling. Men tänkte nu byta till samma märke fast med fisksmak. Behöver man någon övergångsperiod och...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: copernica
·
Övr. Katt Någon som testat deras produkter? Är lite nyfiken på matlabyrinten bland annat men också tunnlarna där bollarna åker omkring.
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Guldaskig
·
C
Övr. Katt Hej! Jag ska hämta hem en brittisk korthårs kattunge 4 h hemifrån, och måste nog ta tåget. Är det någon som har erfarenhet av hur en...
Svar
5
· Visningar
3 237
Senast: CarolineRalf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp