Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Fått hem nya katten nu och hon var utan namn...Någon som har förslag? Jag kommer tusan inte på något...:o
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: Myggan_ox
·
Övr. Katt Vår familj har sorg. Vår älskade lilla halta vildkatt har gått över regnbågsbron. :cry: Jag vet inte hur många som minns honom, skrev en...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Ikväll när jag kom upp för trappen satt den ena katten och stirrade in i sovrumsdörren. För att när han väl blivit insläppt kunna lägga...
Svar
8
· Visningar
1 502
Övr. Katt Nu har fantasin tagit semester. Ge mig alla era bästa tips på aktivering för katterna! Det min kisse uppskattar mest är sina...
Svar
18
· Visningar
1 636
Senast: Majvi
·
M
Katthälsa Jag hittade en liten mager kattunge i snön i november och tog med henne hem, nu borde hon väl vara runt 7-8 månader gammal, hon löpte...
2
Svar
26
· Visningar
11 059
Senast: honung
·
Övr. Katt Nu är det äntligen bestämt, min älskade busunge ska få en kompis :love: Hon tycker helt enkelt att matte är tråkig, är understimulerad...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: ufot
·
Övr. Katt Mwahaha! Stackars katter :rofl: Bildgoogla "kittywigs" så får ni se. :angel: Vad tror ni, kan detta vara något för svenska katter? :D...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: REIN
·
S
Övr. Katt Vi tänkte lämna vår katt på katt hotell en vecka när vi är på semester. Jag har lite funderingar om det, har aldrig lämnat någon av...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: limona
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=qXLxM0u1aJw :rofl::rofl::rofl:
Svar
3
· Visningar
855
Senast: sicx
·
Katthälsa Är 5 månader för tidigt för en kastrering? Tänkte nämligen kastrera mina katter samtidigt. Sickan är en slank Tonkanes (siames/burma) ...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hejsan! Nu vill jag och min sambo skaffa katt, dock så har vi inte riktigt koll på allting längre då vi inte haft katt sedan barnsben...
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: Shark
·
Övr. Katt Min snart ettåriga huskatt hamnade på bild idag. Underligare djur får man leta efter, som en kompis säger så har han nog hela alfabetet...
Svar
4
· Visningar
1 262
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Postar denna under katt mest för att det är kissen som ställer till det. Varje dag i två veckor, ibland fler gånger om dagen, har...
Svar
4
· Visningar
1 242
Senast: lahsd
·
Övr. Katt Hejsan ska nog berätta lite nu om hur det är med min lilla dam eller stora dam kanske man ska säga hon är nu 4 år.Hon trivs bra hos min...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: annie_cool
·
J
Katthälsa Vi har en ca. 3-årig hittekatt som är kastrerad sedan 2 år. För en vecka sedan började vi märka att han ett flertal gånger satt sig och...
Svar
6
· Visningar
2 400
Senast: cili
·
Katthälsa Har en kastrerad huskattpojke på 10 år, som förra våren fick diagnosen sinusarytmi. Om jag förstod rätt så innebär det att han har en...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har ett problem nu som jag undrar hur ni skulle resonera med. Jag har två katter som vi kan kalla den vita och den svarta. De har...
Svar
14
· Visningar
3 987
Senast: Mula
·
Katthälsa Ni har säkert svarat på liknande problem tusen gånger, men hoppas på att ni ska orka hjälpa mig och min lilla prins!:) Lucidor (nu är...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Har en katt som ränner på våran tomt! Finns det något vi kan göra för att få bort den?
Svar
11
· Visningar
2 656
Övr. Katt Tänkte att vi kanske kan berätta lite "solskenshistorier" om våra djur =) En regnig kväll i början av höstas skulle jag och min...
Svar
19
· Visningar
2 086
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp