Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Finns det någon bra bok om katter som helst både tar upp olika raser och mer allmänt om skötsel mm? Helst på svenska, har en känsla av...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: Lona
·
J
Övr. Katt Funderar på att köpa ny soffa när jag flyttar till hus.. Skulle så gärna vilja ha en riktigt dyr fin skinsoffa. Men.. Har två små...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: JusticeGirl
·
Övr. Katt Jag har nyligen flyttat in i ett hus där det bor en helig birma hanne. Han är kastrerad sen länge, vet inte ålder på honom men han är...
Svar
3
· Visningar
1 606
Senast: Sammet
·
S
Katthälsa Har en Utekatt som jag av ren tillfällighet såg häromdagen att det var lite blod i urinen. Han är en kastrerad hankatt på snart 2 år...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: bengeten
·
C
Övr. Katt Snart åker vi iväg på safari resa (zoo) och sightseeing med hela familjen och katterna. Vi har reseburar för alla katter men till det...
Svar
9
· Visningar
1 945
Senast: CassyJo
·
F
Övr. Katt Hej Jag har 2 st underbara hankatter ( Kastrerade ) båda vana utekatter, som kommer och går som dom vill. Nu har vi precis flyttat...
Svar
1
· Visningar
4 374
·
Katthälsa Jag fick en provpåse med Royal canins Seniorfoder i brevlådan här om dagen. Tänkte jag skulle se vad bissarna sa om det. Samtliga blev...
Svar
1
· Visningar
1 805
Senast: Gnapp
·
R
Övr. Katt Min sambo och jag har planer på att i nästa vecka åka och titta på en förtjusande katt som av smärre skönhetsfel inte blivit såld...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: retroflickan
·
Övr. Katt Ni som hänger på AoH får ursäkta för att det blir dubbelt... Jag har lösa tankar på att om några år skaffa katt igen - men vilken ras...
2
Svar
26
· Visningar
4 577
Senast: Shark
·
S
Övr. Katt Det är så att mitt ex har fått fakturan till försäkringen och hon smsade mig bankgiro och ocr-numret. När jag skulle betala så stod det...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Rosett
·
B
Övr. Katt Jag har en huskatt som jag tänkte beställa ett huskattbevis åt från SVERAK, efter att jag ID-märkt honom och blivit medlem i en klubb...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: fluffig
·
B
Katthälsa Jag har ett problem. har 3 katter. de kommer jätte bra överens. Har även en granne som har katt. min katt tussen har en tendens att gå...
Svar
0
· Visningar
774
Senast: bulldog
·
Katthälsa jag har efter att ha förälskat mig i min kompis ena katt unge lyckats övertyga mina föräldrar att vi behöver en katt till ^_^. dock så...
Svar
7
· Visningar
1 162
Senast: Buck
·
Övr. Katt Hej! Jag har en röd britt som är solid i grunden men som har spökmönstring. Han är 6 månader. Kan jag ställa ut honom? Tacksam...
Svar
6
· Visningar
2 344
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Idag har jag tingat en katt!! :love: 2:a september ska jag hämta den fina lilla tjejen, är så lycklig!! Förhoppningsvis blir...
2
Svar
28
· Visningar
2 607
Senast: Elina8
·
C
Övr. Katt Jag misstänker starkt att våran kattunge inte kommer kunna sluta med mjölkersättningen vid 12 veckor. Han är ca 10/11 veckor nu, växer...
Svar
3
· Visningar
772
·
M
Övr. Katt Hej, jag har läst runt lite in tidigare trådar och blir så nyfiken på det här med färgkombinationer mellan hanar och honor :) Är det...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Katten har hela vintern legat i en tvättkorg, på en kudde med en frotéhandduk över, på ett skåp under en värmefläkt. Handduken har...
Svar
2
· Visningar
756
C
Katthälsa Som tidigare skrivit har ena katten hos mig haft magsjuka. I dag är han frisk och pigg, han äter, dricker, leker och är i full rulle...
Svar
1
· Visningar
2 695
Senast: Babe
·
C
Övr. Katt Finns det någon mer sand från Everclean än just lavender som tar bort lukt? Min man har nämligen svårt att hantera den skarpa lukten...
Svar
11
· Visningar
1 925
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur