Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Om man ska resa långt med bil och måste ta med en 13-14 veckor gammal kattunge, vad bör man tänka på då? Vi måste nämligen resa ca 80...
Svar
5
· Visningar
2 266
Senast: CassyJo
·
C
Övr. Katt Vara surgatmamma till en kattunge är nog det mysigaste som finns men också en hel del jobb. Men denna lilla sak har en benägenhet att...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: CassyJo
·
Katthälsa Min katt är gravid men hur vet jag när bebisarna kommer? Dett var INTE planerat utan vi har för några veckor sedan märkt vad tjock om...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
18 012
Senast: bengeten
·
C
Katthälsa Hej! Min 5 månader gamla kattkille (Brittisk korthår) håller just nu på att tappa sin tänder. I samband med detta så luktar han illa...
Svar
6
· Visningar
14 741
Senast: CarolineRalf
·
Övr. Katt vill bara visa senaste bilden på min vackra Omnia, som blir vackrare för var dag..är så stolt över henne :love:
Svar
6
· Visningar
924
Senast: fluffig
·
Katthälsa Mina båda katter kastrerades idag och dom har fått stygn av mjuk ståltråd :confused: Tänkte aldrig på att kolla närmare på stygnen på...
2
Svar
26
· Visningar
3 488
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej Har en huskatt modell 10 plus. Han har alltid varit en lugn och ganska feg katt, men enormt kelsjuk, han har nog inte riktigt...
Svar
3
· Visningar
1 749
Senast: CassyJo
·
C
Övr. Katt Vi har gett en förvildad kattunge ett hem hos oss. Han är inte direkt förvildad nu längre utan väldigt social. Ingen vet exakt hur...
Svar
2
· Visningar
1 722
Senast: Sol
·
Övr. Katt Tossan i trollskogen. (togs i dag strax efter sju... en stackars liten mus gömde sig strax under där hon satt - den klarade sig med...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: Popcorn
·
T
Katthälsa Då har det gått ungefär ett halvår sedan vi tog hem våra två små killar. De blir ett år i slutet på augusti. Allt har gått jättebra, men...
Svar
7
· Visningar
14 967
Senast: Bison
·
Katthälsa Det känns så himla hemskt.. Sara, som blev sjuk först, klarade sig och är nu hur pigg som helst, men Aslan klarade det inte. Under tiden...
Svar
10
· Visningar
1 425
Senast: jan
·
Katthälsa Min lilla kisse på 8 månader är väääldigt kräsen i maten och jag vet inte vad jag ska ge henne :( Just nu får hon torrfoder, som jag...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: sillysinta
·
Övr. Katt Gah! Syrran kunde absolut inte ta hand om sin hund och skulle avliva en frisk hund men det slutade med att jag tog över honom. Men så...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: astronaut
·
Övr. Katt En väldigt trött liten Sixten.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Melina
·
Övr. Katt Sixten gäspar stoooort
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Melina
·
Katthälsa Precis nyss hände något väldigt märkligt. Min ena katt ligger och vilar i soffan. Helt plötsligt flyger han upp och börjar smacka något...
Svar
5
· Visningar
1 221
Övr. Katt ...och jag kan NADA om denna ras så jag behöver lite info, tips och råd! Två tjejer, svart silverheaded enligt pappren och...
Svar
13
· Visningar
2 228
Senast: Jegra
·
Övr. Katt Min vän tog en 4-årig honkatt från ett katthem i julas. Hon blev bortlämnad av sina förra ägare för att hon började kissa inomhus i...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Whirlie
·
Katthälsa Finns det verkligen ingen lag på detta? Jag bor i ett litet samhälle och vi har tre kastrerade honkatter som nu på senaste tiden åker...
2
Svar
30
· Visningar
3 357
Senast: monster1
·
Katthälsa Yoga har fått en ganska kraftig (för henne) allergisk reaktion i ansiktet. Hon är foderallergiker och det jag ändrat senaste månaderna...
Svar
5
· Visningar
1 327
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp