Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Min mamma bor i hus på landet och har två katter. Hennes granne har en katt. Alla tre katterna är/har varit kompisar och stryker...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Vi har blivit med katt. En herre som på eget bevåg har bestämt sig för att han bor hos oss. Vi vet nu vart han kommer ifrån och har...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Romanov
·
Katthälsa Jag tänkte starta en tråd och höra lite om hur ni sköter era katter för att kanske få lite idéer själv lagom till vår kisse kommer om...
Svar
5
· Visningar
1 501
C
Övr. Katt Vi har en katt här hemma med en irriterad hals efter ett par dagar i magsjuka. Nu ska vi försöka hitta ett mjukfoder åt honom då han...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: CassyJo
·
Övr. Katt Om en katt älskar filmjölk, är det skadligt att ge den det? Katten i fråga äter gärna hur mkt som helst varje dag. Kan den ta skada...
Svar
9
· Visningar
30 484
Senast: Rhodugune
·
Övr. Katt Jag misstänker att min ungkisse är dräktig. Hon löpte för nästan fyra veckor sedan (första gången, hon är 8 mån idag). Hade henne...
Svar
5
· Visningar
2 112
Senast: Sol
·
Katthälsa En av våra tre katter har fått ordentliga bett på öronen. Började med myggbett, vi har MASSOR här, kom som små knottror på öronen och på...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: Lindon
·
Övr. Katt Känner mig så himla uppgiven, är det verkligen så svårt att hitta någon som vill ta emot en 8 årig gudasnäll raskattkille? :cry: Han är...
2
Svar
24
· Visningar
3 057
Senast: skuggi
·
L
Övr. Katt Alltså shit! vad ska jag göra? Mina två katter bråkar. Våran kattunge är snäll men mamman är så agrisiv mot honom så hon bitter honom...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: bengeten
·
M
Katthälsa Mina föräldrar har 2 st katter, kastrerade hanar 4 år gamla. Den ena släpper så mycket hår att man knappt vill ta i honom, det bara...
Svar
5
· Visningar
4 261
Senast: Maya_221
·
Katthälsa Nu ska jag försöka förklara det här så det blir begripligt :D Jag och min sambo kommer under några månader (3 kanske) bo tillsammans...
Svar
11
· Visningar
2 091
Senast: Singoalla
·
Övr. Katt Satt nästan i halsen när jag läste ett blogginlägg från ett katthem, blev riktigt förvånad över deras tankesätt faktiskt men tycker det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 475
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ja, idag har jag plågat katten som hatar kameror i nästan en halvtimme för att få så bra foton som möjligt i hemmet :P Jag är i det...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Sitter och kollar i mina nya raskatters stamtavlor och ser att halvsyskon vid ett par tillfällen parats med varandra. Är detta...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: wrangler
·
C
Katthälsa En kattunge ska grundvaccineras vid 12 veckor och sedan igen vid 16 veckor men jag har också läst att man i vissa fall kan vaccinera...
2
Svar
20
· Visningar
3 518
Senast: CassyJo
·
B
Övr. Katt Snälla Bukefalister, hjälp mig att välja mellan en raskatt och en huskatt/bondkatt! Jag och min sambo ska skaffa en katt, men det är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 706
Senast: Shark
·
L
Övr. Katt Jag har världen värsta problemkatt och behöver hjälp nu akut! :eek: De en hane och de en kattunge. men han är typ 6-7månader gammal...
Svar
10
· Visningar
2 787
Senast: HunterLodge
·
Katthälsa Ja, hur många katter får man på en begränsad yta? Jag har tidigare startat en tråd när mamma skulle få hem en 1årig katt. Den katten...
2
Svar
23
· Visningar
8 470
Senast: HunterLodge
·
C
Katthälsa Vet inte vad jag ska ta mig till. Närmar sig kanske bristningsgränsen för mig snart(mår inte bra psykiskt nämligen). Detta är min...
Svar
9
· Visningar
3 599
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Är det en ras eller går den under Ragdoll? Jag kan ingenting om raskatter, men min 14 årige son har hittat Ragamuffin katter på nätet...
Svar
10
· Visningar
12 139
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur