Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej. Tänkte bara kolla om det är någon som har bra tips på hur man kan få sina kattungar till att gå på lådan?
Svar
15
· Visningar
1 731
Senast: bengeten
·
Katthälsa Vi fick hem tre kattungar för ungefär en vecka sen, så de är lite mer än tolv veckor gamla. Första dagarna gick allt bra, men plötsligt...
Svar
11
· Visningar
1 687
Senast: Shark
·
Katthälsa Hej! Har en kastrerad honkatt på 3 år, som jag köpt från ett katthem (kattjour). Pigg och glad, busar,äter och dricker, samt har...
Svar
6
· Visningar
1 520
Senast: cambodia
·
Övr. Katt Hej, Jag har nog skrivit om denna katten innan tror jag men jag kan berätta om situationen igen. Katten det handlar om fick vi när...
Svar
13
· Visningar
5 213
Senast: Brynas_bruden
·
B
Katthälsa Hej, Min Zorro som är sju år har "hostat" ett par tre veckor. Jag var hos veterinär för två veckor sedan som inte hitta nåt fel. Nu...
Svar
2
· Visningar
3 038
Senast: Brynas_bruden
·
Katthälsa Min mamma ska ta över en snart 1årig katthane. Han är korsning maine coon/bondkatt. Han var utekatt till en början, nu har han varit...
Svar
17
· Visningar
1 942
Senast: Flash5
·
Övr. Katt Ja hur lång tid tar det normalt för en katt att anpassa sig till ett nytt hem? Vi fick i söndags hem en kastrerad honkatt på ca 10...
Svar
9
· Visningar
9 240
Senast: Shark
·
Katthälsa Min ena katt - kastrerad hane på ca 6 år - har två personligheter. En vinter- och en sommar-mentalitet skulle man kunna säga! På...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Hej hopp! Måste bara få visa upp min lilla prinsessa... Lilla Belle. Hon är en Blåmaskad mitted, rasen ragdoll. Hon har dock en lite...
Svar
9
· Visningar
1 493
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hej! Idag satt jag och blev förbannad igen på djurskyddslagarna när jag läste en artikel om utslängda och förvildade katter som folk...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 977
Katthälsa Har en 8-årig honkatt som är steriliserad. Aldrig varit sjuk förrän i dec då hon började pissa inne. Var helt panik, slapp hon inte ut...
2
Svar
21
· Visningar
8 110
Senast: Lindon
·
Katthälsa Mina katter är sällan ensamma mer än när jag jobbar. Sover sällan borta och om jag gör det så ser jag till att natten blir så kort som...
Svar
12
· Visningar
1 484
Senast: Tassetass
·
M
Katthälsa Hej min katt fick ungar igår runt 10 tiden. Hann (av personliga andledningar) bara se den fösta födas och när mamman åt upp något...
Svar
4
· Visningar
2 798
Senast: Puttis
·
H
Övr. Katt Är intresserad av att se bilder och ritningar över hur man ska bygga en rastplats för katten. Bor i radhus och vill gärna att katten ska...
Svar
0
· Visningar
800
Senast: hessmo11
·
Övr. Katt Jag tänkte kolla med er då jag har en renrasig Tonkines här hemma, då jag vet att flera av er har superkoll :D OM man skulle para 2...
Svar
1
· Visningar
1 285
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Vågar man kastrera en 12 år gammal honkatt och vad är riskerna med detta? Ägaren hade ingen kunskap om honkatter och kastrering när...
Svar
6
· Visningar
9 758
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hej! Vi kommer snart att få hem en fyrbent familjemedlem, och jag funderar lite på hur vi ska göra med vår balkong. Vi har en stor...
Svar
7
· Visningar
10 775
Senast: Shark
·
Övr. Katt Ja, hur gör ni med den där jäkla kattsanden egentligen? :devil: Den är i hela lägenheten och min säng börjar likna en kattlåda i sig...
Svar
7
· Visningar
17 460
Övr. Katt Blev nyfiken om linjeavel tabu i kattaveln? Vet att de förekommer ofta i hund/hästaveln men vad anser ni om de?
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: bengeten
·
Katthälsa Finns det några verksamma medel mot fästingar, som inte är giftiga??
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp