Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Tänkte kolla om det är farligt för en utekatt att ha halsband? Har hört att det kan va det då katten kan fastna i grenar, staket mm...
Svar
8
· Visningar
5 233
Katthälsa Ja, som rubriken lyder, kan man det? Köpte detta avmaskningsmedel då det gamla inte fanns, och det står inget om de går att krossa...
Svar
2
· Visningar
10 402
Senast: Pazuzu
·
P
Katthälsa Köpte igår ett specialfoder för gamla katter, både torrfoder och blötfoder. Först blev katten som tokig i det men efter ett tag så...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Skjøldur
·
G
Övr. Katt Hej allihopa! Min kära flickvän vill mer än allt annat ha en katt (hon verkligen älskar djur), och jag tycker väll att det skulle...
2
Svar
27
· Visningar
4 144
Senast: Fnusan
·
Övr. Katt Min katt är en utomordentlig råttjägare. Han är ute flera timmar/dygn under det varmare halvåret och "jobbar" på sina marker. Nångång då...
Svar
1
· Visningar
744
Katthälsa Enligt bipacksedeln på p-pillrena står det att man ska ge första p-pillret 5 dagar innan beräknat löp. Problemet är bara att jag vet...
Svar
15
· Visningar
9 334
Senast: gugge
·
Katthälsa Har sett en sak i en katalog som säjs kunna skrämma bort lösa hundar och katter med hjälp av ultraljud. Någon som vet om det fungerar...
Svar
3
· Visningar
1 836
Övr. Katt Jag vill köpa katt och jag tänker finns allgerivänlig katt i östermanland?:)
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Kiraya
·
L
Katthälsa En vän till mig har en kissekatt som har ett enormt behov av mat! Han är nyss fyllda året och hittades övergiven som ca 4-5 månader...
Svar
9
· Visningar
3 358
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Som rubriken säger. Jag undrar vad ni anser om när man ska/bör skaffa "ny" katt, eller som jag försöker se det, en till, det är ju...
Svar
4
· Visningar
1 434
Senast: Springer
·
Övr. Katt Såg på Animal Planet igår och då dök den här tuffingen upp i rutan! :D Lilla Yoda är alltså en liten hittekatt med en missbildning...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Micks
·
S
Övr. Katt Vad har ni för några katter? Vad heter de, vad är de för ras, hur gamla är de och vilken färg? :laugh: Jag har tre stycken. Två...
2 3
Svar
53
· Visningar
15 862
Senast: Grinchen
·
Övr. Katt Hon är så söt Princessan Irene :love::love:
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Kiraya
·
Katthälsa Jag har ett litet problem med min korthåriga hankatt. Han får en massa småsår överallt, främst vid öronen och på halsen. Jag vet vad det...
2
Svar
21
· Visningar
12 466
Senast: monster1
·
Katthälsa Jag har en kattflicka som är en vecka gammal och hon gå inte upp i vikt. Hon väger bara 60 gram. Hennes syskon väger 150 g. Jag...
2
Svar
39
· Visningar
9 323
Senast: sommarvind
·
Övr. Katt Yngsta katten, 9½ månad, har försvunnit :( Hon har varit borta sedan i torsdags och jag har letat överallt där en liten katt skulle...
Svar
13
· Visningar
3 221
Senast: Trix
·
Katthälsa Kisse hade kraftigt förhöjda sockervärden utan att eg ha visat så mycket typiska diabetestecken. Vi åkte till veterinären främst för att...
2
Svar
31
· Visningar
5 614
Senast: Svartfot
·
Katthälsa Jag "känner" en kille som precis har skaffat en kattunge som han verkligen älskar och tar väl hand om förutom att han röker inne. Han...
Svar
10
· Visningar
6 176
Senast: Thek
·
I
Katthälsa Hej! jag har en liten 19-årig kisse som fick njursvikt i höstas. Har sen dess krånglat med alla de sorters njurfoder som jag känner...
Svar
2
· Visningar
8 782
Senast: MissFideli
·
G
Katthälsa Hejsan. Jag har en 15 årig gammal gubbe här hemma. Sen 1.5 år tillbaka bor han i lägenhet men jag brukar gå ut med han på gården så...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Gnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp