Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Katthälsa Har en Utekatt som jag av ren tillfällighet såg häromdagen att det var lite blod i urinen. Han är en kastrerad hankatt på snart 2 år...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: bengeten
·
C
Övr. Katt Snart åker vi iväg på safari resa (zoo) och sightseeing med hela familjen och katterna. Vi har reseburar för alla katter men till det...
Svar
9
· Visningar
1 939
Senast: CassyJo
·
F
Övr. Katt Hej Jag har 2 st underbara hankatter ( Kastrerade ) båda vana utekatter, som kommer och går som dom vill. Nu har vi precis flyttat...
Svar
1
· Visningar
4 339
Senast: CassyJo
·
Katthälsa Jag fick en provpåse med Royal canins Seniorfoder i brevlådan här om dagen. Tänkte jag skulle se vad bissarna sa om det. Samtliga blev...
Svar
1
· Visningar
1 750
Senast: Gnapp
·
R
Övr. Katt Min sambo och jag har planer på att i nästa vecka åka och titta på en förtjusande katt som av smärre skönhetsfel inte blivit såld...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: retroflickan
·
Övr. Katt Ni som hänger på AoH får ursäkta för att det blir dubbelt... Jag har lösa tankar på att om några år skaffa katt igen - men vilken ras...
2
Svar
26
· Visningar
4 543
Senast: Shark
·
S
Övr. Katt Det är så att mitt ex har fått fakturan till försäkringen och hon smsade mig bankgiro och ocr-numret. När jag skulle betala så stod det...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Rosett
·
B
Övr. Katt Jag har en huskatt som jag tänkte beställa ett huskattbevis åt från SVERAK, efter att jag ID-märkt honom och blivit medlem i en klubb...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: fluffig
·
B
Katthälsa Jag har ett problem. har 3 katter. de kommer jätte bra överens. Har även en granne som har katt. min katt tussen har en tendens att gå...
Svar
0
· Visningar
772
Senast: bulldog
·
Katthälsa jag har efter att ha förälskat mig i min kompis ena katt unge lyckats övertyga mina föräldrar att vi behöver en katt till ^_^. dock så...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Buck
·
Övr. Katt Hej! Jag har en röd britt som är solid i grunden men som har spökmönstring. Han är 6 månader. Kan jag ställa ut honom? Tacksam...
Svar
6
· Visningar
2 333
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Idag har jag tingat en katt!! :love: 2:a september ska jag hämta den fina lilla tjejen, är så lycklig!! Förhoppningsvis blir...
2
Svar
28
· Visningar
2 607
Senast: Elina8
·
C
Övr. Katt Jag misstänker starkt att våran kattunge inte kommer kunna sluta med mjölkersättningen vid 12 veckor. Han är ca 10/11 veckor nu, växer...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: CassyJo
·
M
Övr. Katt Hej, jag har läst runt lite in tidigare trådar och blir så nyfiken på det här med färgkombinationer mellan hanar och honor :) Är det...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Katten har hela vintern legat i en tvättkorg, på en kudde med en frotéhandduk över, på ett skåp under en värmefläkt. Handduken har...
Svar
2
· Visningar
750
C
Katthälsa Som tidigare skrivit har ena katten hos mig haft magsjuka. I dag är han frisk och pigg, han äter, dricker, leker och är i full rulle...
Svar
1
· Visningar
2 651
Senast: Babe
·
C
Övr. Katt Finns det någon mer sand från Everclean än just lavender som tar bort lukt? Min man har nämligen svårt att hantera den skarpa lukten...
Svar
11
· Visningar
1 924
Senast: CassyJo
·
Katthälsa Min mamma bor i hus på landet och har två katter. Hennes granne har en katt. Alla tre katterna är/har varit kompisar och stryker...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Vi har blivit med katt. En herre som på eget bevåg har bestämt sig för att han bor hos oss. Vi vet nu vart han kommer ifrån och har...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: Romanov
·
Katthälsa Jag tänkte starta en tråd och höra lite om hur ni sköter era katter för att kanske få lite idéer själv lagom till vår kisse kommer om...
Svar
5
· Visningar
1 496

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp