Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt För drygt ett par veckor sedan hittade vi en vilsen långhårig katt. Lite mager, alldeles ihoptovad till ett pansar som gjorde att hon...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: moiran
·
C
Katthälsa Jag har nyligen fått hem två 8 månader gamla Oriental hankatter. Den ena går runt med huvudet på sned och har har inte normal...
Svar
4
· Visningar
3 440
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Ringde veterinären idag och har en tid i nästa vecka men tänkte ändå höra här om någon har en idé om varför min katt har tappat päls...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Micks
·
L
Katthälsa :( Jag har problem med min andra katt, en hona som gör sina behov utanför lådan lite då o då.. Alltså nummer 2 gör hon nästan alltid...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Hej kattmänniskor! Jag skulle vilja ta en katt på foder alternativt bli kattvakt under en längre period (halvår-år). Detta dels för...
Svar
13
· Visningar
3 622
Senast: Bonnie
·
Övr. Katt ... vad har ni för argument för att inte ha katten ute? Jag är själv uppväxt med innekatter. Vi har alltid haft raskatter(först...
2
Svar
23
· Visningar
3 258
Senast: Lyrisk
·
Övr. Katt I fredagskväll lyckades mina innekatter få upp fönstret och ta sig ut. Jag var inte hemma förren igår eftermiddag och möttes av en tom...
Svar
18
· Visningar
1 684
Senast: Sinfonie
·
C
Katthälsa Jag vill få upp kattungen i vikt men det står still. Han är ca 12 veckor nu, tror vi i alla fall (hittekatt), och är fortfarande lite av...
Svar
8
· Visningar
1 792
Senast: KesoNeso
·
Övr. Katt Jag behöver verkligen alla tips jag kan få på roliga, udda, häftiga eller coola kattnamn. Det är en hane det gäller, svart på ryggen...
Svar
15
· Visningar
2 696
Senast: tassel
·
C
Katthälsa Jag har en liten fråga på en väns räkning. För en stund sedan fick hennes katt någon typ av anfall. Den gick med stela bakben men hela...
Svar
1
· Visningar
4 213
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Då vi nu fått hem en liten buse förra veckan vill jag gärna ha lite tips kring hur man bäst uppfostrar sin katt. Hur har ni gjort? Vår...
Svar
10
· Visningar
2 248
Senast: morris
·
Katthälsa Passar en kompis lägenhet med tillhörande två katter. Den ena är så lös i magen att det rinner ur den. Vad gör man åt det? Jag är...
Svar
10
· Visningar
2 717
Senast: Swish
·
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13286779.ab läs den artikeln och säg sedan mig varför jag inte har rätt att bli verkligt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 638
Senast: Gnist
·
H
Katthälsa Hej alla jag undrar . min älskade underbara katt blandning norskis o perscher två år gamal har haft en jobbig natt o dag . kräktes lite...
Svar
0
· Visningar
1 039
Senast: Hjordis09
·
Katthälsa Vår stallkatt fick ungar för 4 veckor sedan. Vi har letat men inte hittat dem. Så idag kom kattmamman med dem till stallet och la dem på...
Svar
4
· Visningar
3 964
Senast: MiaMaria
·
C
Övr. Katt Jag behöver akut ett kattschampo till kattungen men vet inget bra man kan köpa. Jag vet inte vad kattungen gjort men han luktar inge...
Svar
7
· Visningar
3 278
Senast: CassyJo
·
Övr. Katt Virrig rubrik, men ska försöka förklara mig. Jag och min sambo har bestämt oss för att köpa katt/er i höst. Vi bor centralt i en...
Svar
10
· Visningar
1 881
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Finns det någon bra bok om katter som helst både tar upp olika raser och mer allmänt om skötsel mm? Helst på svenska, har en känsla av...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: Lona
·
J
Övr. Katt Funderar på att köpa ny soffa när jag flyttar till hus.. Skulle så gärna vilja ha en riktigt dyr fin skinsoffa. Men.. Har två små...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: JusticeGirl
·
Övr. Katt Jag har nyligen flyttat in i ett hus där det bor en helig birma hanne. Han är kastrerad sen länge, vet inte ålder på honom men han är...
Svar
3
· Visningar
1 521
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp