mjuk ståltråd vid kastering?

Sv: mjuk ståltråd vid kastering?

Vilken otur du har med din lilla kisse :crazy: Hoppas att det blir bra ändå nu med hjälp ifrån antibiotikan. Det är ju så typiskt att råka ut för att katten slickar när det är så ovanligt.
 
Sv: mjuk ståltråd vid kastering?

har prövat det men då vägrar hon röra sig. Kragen börjar hon bli mer och mer nöjd med, så länge hon kan bära sin nalle och busa trots den så är jag nöjd ;)
 
Sv: mjuk ståltråd vid kastering?

KL Syr honkatterna med dolda stygn med tråd som försvinner av sig själv, ingen krage.
Kan inte påminna mig när det blev en sårinfektion sist.
PL
 
Sv: mjuk ståltråd vid kastering?

Dåså! :) Att dom inte vill röra sig med kläder är inte helt ovanligt. Oftast samma när dom får på sig sele för första gången. Antingen står dom tvärstill eller så välter dom på sidan :p
 
Sv: mjuk ståltråd vid kastering?

*kl*

Kan bara meddela att lillkatten även krånglar sig ur selen. Hon går stolt omkring med kragen på huvudet tills jag lämnar hemmet för lång stund, för då möts man av en katt utan krage. Hon är omöjlig, och lever verkligen upp till namnet Sickan ;)
 
Sv: mjuk ståltråd vid kastering?

Jag tycker synd om honorna, för de får ju jobbigare kastrering. Inte roligt tror jag ej.. :(
 
Sv: mjuk ståltråd vid kastering?

Nä, det är nog inte så skönt. Nu har ju en del veterinärer börjat kastrera med mindre sår på magen och en del med en pytteöppning i flanken. Så nu blir väl såren mindre i alla fall.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp