Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har aldrig hört talas om dvärgkatt, därför blir jag nyfiken (hade inget med ev särskrivning att göra alltså)
Berätta mer? Är det i stil med munchkin, med korta ben?
vilken vacker katt..
Nej hon ser bara förkrympt ut. Allmänt liten och därmed ganska smal. Hennes mamma och några syskon var likadana. Ska se om jag kan få kort på 2 av dom tillsammans så kan ni få se.
Laban, "innehåller" bland annat perser, Norsk skogkatt och birma - och säkert en hel del mer Fyllde 2 år den 25 mars
Wilma, fd. hemlösing som vi adopterade från djurskyddet, fyller 2 år den 25 augusti och vi är ganska säkra på att hon "innehåller" någon orientalisk ras (siames, orientaler eller likn.).
Jag har två katter. De är två hanar, en svart som heter Optimus Prime, bondkatt och 1 år idag Vi har misstankar om att han har raskatt i sig. Kastrerad.
Den andre heter Megatron, en svartvit bondkatt som är ca 3 månader yngre, ålder är lite oviss då han var väldigt liten när han kom till oss och OTROLIGT maskangripen . Ej kastrerad ännu.
Ja! Han är otroligt fin den lille skrutten .
Har haft lite funderingar på att ta ungar på honom då teckningen verkar vara ärftlig. Men har inte bestämt oss ännu.
Gizmo ca 10 månader gammal, huskatt/bondkatt/något Misstanke om innehåll av Siames eller liknande, han beter sig väldigt likt en sådan nämligen, utseendet påminner också. Väldigt hög, slank, elegant och stora öron Pratar mycket Och är extremt aktiv, intelligent och påhittig.
Gravid - 1år Ursäkta va?
Naturligtvis behöver vården för gravida förbättras och satsas på men aldrig att jag skulle gå med på att mina pengar skulle...
Hästmänniskan Uppskattar dina genomgående svar så mycket.
Anledningen till att jag drogs till den ej inridna hästen är för att unghästutbildning har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.