Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min kastrerade hanne på 11 år har börjat kissa på konstiga ställen. Han kissar på lådan när jag inte är hemma och bajsar aldrig utanför...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Jag och min sambo har funderat på att skaffa en till katt, och vi har funderat lite på Brittisk korthår. Ni som har britter, hur är...
Svar
2
· Visningar
8 267
N
Katthälsa hejsan jag har en katthona som fick irritation i huden så jag rådfrågade en veterinär som sa jag skulle smeta in huden med zinkpasta...
Svar
0
· Visningar
2 988
Senast: nafurie
·
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort problem som stör husefriden - katter som slåss. här kommer en liten bakrund: Vi har 3 honkatter som har levt...
Svar
5
· Visningar
4 719
Senast: Ekblomma
·
T
Övr. Katt Hej! Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av Netty Kattnät. Bra eller dåligt, vill veta allt. Det ser ju inte så hållbart...
Svar
5
· Visningar
2 261
Senast: REIN
·
P
Katthälsa Mina föräldrars hankatt (kastrerad, ca 8 år) har på senare tid börjat lukta riktigt illa från rumpan... Har katter analkörtlar som...
Svar
1
· Visningar
4 293
Senast: Puttis
·
Katthälsa Just nu passar jag två katter åt en kompis, varav ena katten är.. låt oss kalla det väldigt matglad. Och det är inte alltid min hund...
Svar
7
· Visningar
3 850
Katthälsa Har en fin äldre herre som fyller 11 år i vår. Han har levt med mig de senaste 10 åren och är min absoluta (s)katt. Därmed är jag mycket...
Svar
6
· Visningar
1 736
Senast: mackan
·
T
Övr. Katt Jag har nyss flyttat till en lägenhet i ett lugnt område med mina tre katter. Katterna är van att vara ute eftersom jag tidigare...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: bengeten
·
E
Övr. Katt Hej! Jag vill så gärna ha 2 små katter. Jag älskar alla djur och känner att jag kan ge dem ett bra hem. Mitt problem är att jag har en...
Svar
10
· Visningar
1 633
Senast: Minerva
·
L
Katthälsa Hej alla kattälskare! Kastrerade min hona Misa (10mån) i måndags och hon har varit pigg och glad och ätit ordentligt. Igår fick hon...
Svar
16
· Visningar
29 086
Senast: -Remont-
·
Katthälsa Jag har två kattungar, syskon, drygt fyra månader gamla. Tjejen är super pigg och lekfull. Men killen sover hela dagarna långa, nu...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi är fosterfamilj åt en katt som aldrig har bott i en lägenhet förrut. Han bodde i ett garage och sedan på en terrass hos en familj...
Svar
3
· Visningar
3 016
Senast: madde_84
·
Katthälsa Har precis kommit hem med min nykastrerade honkatt (Norsk skogkatt). Operationen gick bra och såret ser fint ut, jag fick inte ens med...
Svar
14
· Visningar
2 084
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Min sambo har börjat titta runt efter nästa katt då vi inser att gammelkatten börjar närma sig slutet. (:cry:) Det hjälper honom att...
2
Svar
22
· Visningar
4 478
F
Övr. Katt Upptäckte ett STORT problem idag!! Våran katt ska få kattungar vilken dag som helst, så idag kände jag igenom hennes spenar för att...
Svar
7
· Visningar
2 003
Katthälsa Jag blir mer och mer sugen att fånga in och låta kastrera en hankatt som håller till i omgivningarna, hur stor risk är det att ägaren...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 881
Senast: monster1
·
Katthälsa Abbie äter fortfarande inte. Pigg och kelig, men äter inte. Hon tvångsmatas nu med a/d, men jag har aldrig gjort detta förr. Hur ofta...
Svar
8
· Visningar
1 824
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu finns han inte mer. Min stora katt-prins, som förändrade mitt liv så. 18 pigga, fartfyllda år fick han. Runt 18-årsdagen började han...
Svar
10
· Visningar
1 574
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Det hände en liten olycka... Jag höll på och raka benen så kom katten och hoppade upp på badkarskanten och ramlade i vattnet. Jag...
Svar
0
· Visningar
898
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp