Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hej, Någon som har varit med om eller kan förklara varför njurvärden + urinprov kan bli bättre. Trixas njurvärden har sjunkit från...
2
Svar
35
· Visningar
21 879
Senast: Crillubillu
·
Övr. Katt Har en nio månaders renrasig skogkatt hona, stamtavla och sverakregistrerad från auktoriserad uppfödare. Hon har precis börjat löpa...
Svar
9
· Visningar
1 185
Senast: Sol
·
Övr. Katt Lite korkade frågor, men mina katter har ju alltid varit kastrerade. För första gången har jag en fertil hona och hon har just börjat...
Svar
15
· Visningar
2 839
Senast: citron
·
Övr. Katt Har tills för ungefär 1 månad sen haft 2 katter, men fick lov att ta bort vår äldsta katt "min katt" :cry: Har en yngre katt som nu...
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: tindra
·
Övr. Katt Nu är hon borta :cry: I söndags förvärrades läget med min gamla honkatta Alma och det blev att akut söka upp en veterinär för att...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt Blev lite inspirerad av en annan tråd och kom på att någon här kanske kan hjälpa mig! Jag bor i hus med trädgård i ett villaområde och...
2
Svar
25
· Visningar
5 637
Senast: Lupin
·
Katthälsa ...en granne till mig har haft en katt som kommit o sovit i en stol utanför deras dörr och påtalade det för mig...katten hade varit där...
Svar
6
· Visningar
1 616
Senast: martha
·
Katthälsa Jag har två katter och bor i dagsläget i en tvåa på 54 m2. De är innekatter och fungerar mycket bra tillsammans. Leker, putsar varandra...
Svar
7
· Visningar
1 550
M
Katthälsa Vi har 2 katter nu som är hur mysiga som helst, acepterar andra katter och djur och är hur goa som helst. Men på fredag får vi hem en 5...
Svar
7
· Visningar
1 960
Senast: Flora85
·
Övr. Katt Har ni era katter försäkrade eller inte? Ni som inte har försäkrade katter har dom alltid varit oförsäkrade eller har ni tagit bort...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 959
Senast: Dentaku
·
Övr. Katt Har en nioårig honkatt som har börjat klösa sönder tapeter. Hon har klöst i mattor och så förr men aldrig i tapeterna. Går det att få...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: lil-sis
·
Katthälsa Min ena katt har kräkts typ 3 gånger senaste dygnet... Bara genomskinligt. Jag undrar om man bör bli orolig? Hon kräks typ aldrig...
Svar
5
· Visningar
11 215
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Funderar på denna ras. Hur vanlig är den? Verkar vara vanligare med perser. -Kan det i samma kull bli både perser och ecotic? -...
2
Svar
22
· Visningar
4 418
Katthälsa Vår ena stallkatt har fått en spricka/skärsår på stora trampdynan på ena framtassen, han haltar och stödjer helst inte på tassen...
Svar
2
· Visningar
3 439
Senast: Stinaelin
·
Övr. Katt Vad kan man göra med en katt som har en familj men de tar inte hand om den ordentligt? Katten får nästan aldrig komma in, den är mager...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Jag och min sambo skall skaffa katt. Och funderar på norsk skogskatt eller maine coon. Har pratat med uppfödare som haft båda...
Svar
3
· Visningar
3 344
Senast: Shark
·
Katthälsa Ikväll när jag och min pojkvän var och slängde skräp på en återvinningscentral, så dök det upp en ganska stor katthona, väldigt lik en...
2
Svar
20
· Visningar
2 855
Senast: Rhodugune
·
Övr. Katt Nu har min astma blivit värre och jag har kommit till den gräns där jag inser att jag måste göra något drastiskt för att kunna behålla...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Våran misse - Rex <3
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Akerman
·
M
Katthälsa Tar rävar katter? Hur vanligt är det? (såg precis en slinka förbi utanför köksfönstret)
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp